За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки на перевезення зерна з України в більшості випадків залишаються стабільними, однак власникам костерів і барж все ж вдалося їх дещо підняти через пожвавлення торгової активності на ринку.
Про це повідомляє компанія ASAP.
Таким чином, ставки в сегменті панамаксів залишаються на рівні минулого тижня. Фрахт для транспортування партії кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишається на рівні 52-54 USD/т; ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт судна панамакс з пшеницею або кукурудзою до південного В’єтнаму тримається на рівні 50-52 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт судна із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я закріплено на рівні 21-22 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 24-25 USD/т і 23-24 USD/т відповідно. Фрахт судна хендісайз до Тунісу тримається на рівні 24-25 USD/т.
Що стосується костерів, то фрахт судна з дедвейтом 5-6 тис. т із кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари та східного узбережжя Греції зріс на 1-2 USD/т до 17-18 USD/т та 20-22 USD/т відповідно. Що стосується напрямків східного Середземномор’я, відповідні ставки становлять 21-22 USD/т. Фрахт костерів до ізраїльських портів зріс на 2 USD/т до 28-29 USD/т. Між тим, ставки залишаються незмінними щодо напрямків східного узбережжя Італії та Іспанії – на рівні 26-27 USD/т і 28-29 USD/т відповідно.
Фрахтові ставки для барж продовжують зростати: для перевезення кукурудзи з Рені/Ізмаїл до Констанци вони зросли на 1 EUR/т до 12 EUR/т. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені/Ізмаїл до Русе/Сілістри зросли на 1 EUR/т до 19 EUR/т.