Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають
» » Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають

    Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають






    Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з портів України є позиційними. У секторі панамаксів фрахтувальники змушені підвищувати ставки, так само як і в сегменті барж. Тим часом у секторах костерів і хендісайзів значних змін не спостерігається, а ставки демонструють незначні корекції +/- 1 USD/т на окремих маршрутах.

    Про це повідомила компанія ASAP.

    У секторі панамаксів власники суден успішно наполягають на вищих ставках на тлі активного попиту на поставки ячменю у кінці червня – першій половині липня. Відзначимо, що погіршення ситуації в Червоному морі на тлі ще двох атак на судна також сприяє підвищенню ставок з боку судновласників. Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту панамаксів для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю зросли на 4 USD/т до 52-54 USD/т; ставки до південного В’єтнаму демонструють таку ж висхідну динаміку і досягли 50-52 USD/т. Фрахт до Бангладеш зріс на 4 USD/т до 52-54 USD/т.

    У секторі хендісайзів ставки фрахту не зазнали значних змін і мають лише незначні корекції. Фрахт судна хендісайз із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я знаходиться на рівні 20 USD/т. Фрахтові ставки для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 23 USD/т та 22 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу зріс на 1 USD/т до 23-25 ​​USD/т.

    Сегмент костерів розвивався аналогічним чином, а ставки залишаються на низьких рівнях із незначними коливаннями. Фрахтування костеру з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари зросло на 1 USD/т до 16-17 USD/т. Ставки до східного узбережжя Греції залишаються стабільними на рівні 19-20 USD/т. Немає серйозних змін щодо напрямку східного Середземномор’я, а відповідні ставки тримаються в межах 20-22 USD/т. Водночас ставки до ізраїльських портів зросли на 1 USD/т до 26-27 USD/т. Ставки до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 26-27 USD/т, тоді як до Іспанії вони знизилися на 1 USD/т до 28-29 USD/т. 

    Фрахтові ставки для барж продовжують зростати завдяки пожвавленню вантажопотоку з українських портів. Фрахт баржі для транспортування кукурудзи з Рені/Ізмаїлу до Констанци зріс на 1 EUR/т до 11 EUR/т. Ставки фрахту для перевезення соняшнику з Рені/Ізмаїл до Русе/Сілістра зросли на 2 EUR/т до 17-18 EUR/т.


     





    Схожі новини
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Ставки фрахту костерів та панамаксів залишаються стабільними, хендісайзів –продовжується зниження
  • Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з Дунаю та хендісайзами з Одеси продовжили знижуватися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають






Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з портів України є позиційними. У секторі панамаксів фрахтувальники змушені підвищувати ставки, так само як і в сегменті барж. Тим часом у секторах костерів і хендісайзів значних змін не спостерігається, а ставки демонструють незначні корекції +/- 1 USD/т на окремих маршрутах.

Про це повідомила компанія ASAP.

У секторі панамаксів власники суден успішно наполягають на вищих ставках на тлі активного попиту на поставки ячменю у кінці червня – першій половині липня. Відзначимо, що погіршення ситуації в Червоному морі на тлі ще двох атак на судна також сприяє підвищенню ставок з боку судновласників. Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту панамаксів для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю зросли на 4 USD/т до 52-54 USD/т; ставки до південного В’єтнаму демонструють таку ж висхідну динаміку і досягли 50-52 USD/т. Фрахт до Бангладеш зріс на 4 USD/т до 52-54 USD/т.

У секторі хендісайзів ставки фрахту не зазнали значних змін і мають лише незначні корекції. Фрахт судна хендісайз із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я знаходиться на рівні 20 USD/т. Фрахтові ставки для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 23 USD/т та 22 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу зріс на 1 USD/т до 23-25 ​​USD/т.

Сегмент костерів розвивався аналогічним чином, а ставки залишаються на низьких рівнях із незначними коливаннями. Фрахтування костеру з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари зросло на 1 USD/т до 16-17 USD/т. Ставки до східного узбережжя Греції залишаються стабільними на рівні 19-20 USD/т. Немає серйозних змін щодо напрямку східного Середземномор’я, а відповідні ставки тримаються в межах 20-22 USD/т. Водночас ставки до ізраїльських портів зросли на 1 USD/т до 26-27 USD/т. Ставки до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 26-27 USD/т, тоді як до Іспанії вони знизилися на 1 USD/т до 28-29 USD/т. 

Фрахтові ставки для барж продовжують зростати завдяки пожвавленню вантажопотоку з українських портів. Фрахт баржі для транспортування кукурудзи з Рені/Ізмаїлу до Констанци зріс на 1 EUR/т до 11 EUR/т. Ставки фрахту для перевезення соняшнику з Рені/Ізмаїл до Русе/Сілістра зросли на 2 EUR/т до 17-18 EUR/т.


 





Схожі новини
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Ставки фрахту костерів та панамаксів залишаються стабільними, хендісайзів –продовжується зниження
  • Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з Дунаю та хендісайзами з Одеси продовжили знижуватися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.