Позитивних ознак для судновласників, які працюють на ринку Чорного моря, не спостерігається. Попит в усіх сегментах ринку залишається низьким, причому зерновий сегмент є найактивнішим. Таким чином, незважаючи на наближення осені, у судновласників поки немає іншого виходу, як прийняти умови фрахтувальників. Цього тижня тиск з їхнього боку був найбільш помітним у сегментах панамаксів і коастерів, тоді як ставки для хендісайзів і барж залишаються стабільними.
Про це повідомила компанія ASAP.
Фрахтові ставки для панамаксів, які перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів Одеси до південного Китаю, залишаються на рівні 50-51 USD/т, тоді як до південного В’єтнаму вони впали на 2 USD/т до 45-46 USD/т. Ставки до Бангладеш також дещо знизилися – на 1 USD/т до 50 USD/т.
Фрахт для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я, залишається на рівні 18-19 USD/т. Ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії тримаються на рівні 22-23 USD/т і 20-21 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу залишається на рівні 24-25 USD/т.
Фрахтові ставки для костерів, завантажених кукурудзою, з українських дунайських портів до Мармари знизилися на 1 USD/т до 17 USD/т, тоді як у напрямку східного узбережжя Греції ставки залишаються стабільними на рівні 18-20 USD/т. Ставки до портів східного Середземномор’я знизилися на 2 USD/т до 20-21 USD/т. Фрахт до ізраїльських портів залишається стабільним на рівні 29-30 USD/т. Ставки до східного узбережжя Італії також залишаються без змін на рівні 26-27 USD/т, тоді як до Іспанії вони впали на 1 USD/т до 28-39 USD/т.
Ставки для барж залишаються стабільними. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи становить 10 EUR/т; ставки на транспортування насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишаються без змін на рівні 15-16 EUR/т.