Вперше залізничний інфраструктурний проект буде реалізовано завдяки співфінансуванню з фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF) та держбюджету. Він передбачає розвиток євроколії на території України та збільшення логістичних можливостей як для вантажних перевезень, так і для пасажирів.
Загальна вартість проекту 85,91 млн євро, вона буде покрита за рахунок коштів CEF 2023, держбюджету, залучених і власних коштів Укрзалізниці. Проект планується реалізувати до 2027 року, частину коштів уже передбачено в держбюджеті та виділено авансовий платіж фондом CEF.
Минулого тижня генеральна директор Директорату Єврокомісії з питань транспорту та мобільності Магда Копчинська під час свого візиту до Києва та проведення діалогу в рамках Міжнародного транспортного форуму передала підписану грантову угоду голові правління АТ «Укрзалізниця» Олександру Перцовському.
До проекту входить:
Завдяки реалізації проекту в перспективі Укрзалізниця зможе побудувати й обладнати відповідно до вимог TEN-T чотири міжнародні транспортні коридори: Північне море – Балтія, Балтійське – Чорне – Егейське море, Балтійське – Адріатичне море та Рейн – Дунай.
Нагадаємо, що 24 жовтня 2024 року підписано Угоду про грант між Європейським виконавчим агентством з клімату, інфраструктури та навколишнього середовища (European Climate, Infrastructure and Environment Executive Agency, CINEA) й АТ «Укрзалізниця» у рамках програми CEF 2023 Transport Call.
Як повідомлялося раніше, торік у рамках конкурсу CEF-2022 Укрзалізниця отримала грант 52,5 млн євро на розбудову прикордонних переходів з Республікою Польща, Румунією, Словацькою Республікою й Угорщиною.
Читайте також: Україна отримає 52 млн євро на 4 проекти для розвитку транспортної інфраструктури у рамках програми ЄС
ІЦ УАК за матеріалами УЗ
agroconf.org