Аграрний тиждень. Україна
» » Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ
» » Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ

    Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ


    Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ

    Укрзалізниця запланувала підвищення тарифу майже на 40%. Як кажуть у компанії, для Дунайського пароплавства це означає зупинку роботи у напрямку румунської Констанци.

    «УДП сьогодні перевозить українську агропродукцію до морського порту Констанца. Обсяги невеликі, але вони є, працюємо над їх збільшенням. Неодноразово зверталось до Кабміну з пропозиціями по запровадженню знижки на тариф «Укрзалізниці» до Ізмаїлу. Щоб хоча б частково компенсувати різницю із вартістю доставки до Одеси. Заплановане зростання тарифу «Укрзалізниці» підвищить вартість логістики тони зерна через дунайські порти приблизно на 5 доларів і поставить Дунай в ще більш невигідне положення порівняно з Одесою. Робота флоту у напрямку Констанци просто зупиниться», - заявив заступник генерального директора ПрАТ «УДП» Владислав Бєлах.

    Українське Дунайське пароплавство пропонує зберегти поточні тарифи «Укрзалізниці» до Ізмаїлу незмінними. Це гарантує Україні збереження дунайської логістики як альтернативного каналу експорту.

    «Ми звертаємось до керівництва Міністерства та Кабміну. Збережіть незмінним тариф на залізничні перевезення до Ізмаїлу. Війна продовжується, військові ризики актуальні. Якщо експорт з Одеси, як у 2022-2023 роках, опиниться під загрозою, доведеться витрачати час на реанімацію дунайської логістики. Бізнес знову зіштовхнеться із захмарними ставками та дефіцитом флоту. Якщо нас почують і підтримають, УДП отримає гарантований щомісячній вантажопотік у 150-200 тис. тонн (1,2-1,5 млн тонн на рік) і зможемо забезпечити експорт як у випадку блокади морських портів, так і західного кордону. Крім того, ми готові запропонувати «Укрзалізниці» зворотне завантаження в Ізмаїлі за рахунок імпорту вугілля», - зауважив Владислав Бєлах.

    ІЦ УАК за матеріалами УДП

    agroconf.org





    Схожі новини
  • "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП
  • Український уряд просять здешевити залізничні перевезення до портів Дунаю
  • Українське Дунайське пароплавство направило пропозиції з перевезення найбільшим експедиторам автомобільних вантажоперевезень
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства
  • В УЗ просять утриматися від відправлення вагонів в напрямку Ізмаїлу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ


Збереження тарифу «УЗ» до Ізмаїлу забезпечить УДП стабільний вантажопотік у 150-200 тис. т на місяць: пароплавство звертається за підтримкою до КМУ

Укрзалізниця запланувала підвищення тарифу майже на 40%. Як кажуть у компанії, для Дунайського пароплавства це означає зупинку роботи у напрямку румунської Констанци.

«УДП сьогодні перевозить українську агропродукцію до морського порту Констанца. Обсяги невеликі, але вони є, працюємо над їх збільшенням. Неодноразово зверталось до Кабміну з пропозиціями по запровадженню знижки на тариф «Укрзалізниці» до Ізмаїлу. Щоб хоча б частково компенсувати різницю із вартістю доставки до Одеси. Заплановане зростання тарифу «Укрзалізниці» підвищить вартість логістики тони зерна через дунайські порти приблизно на 5 доларів і поставить Дунай в ще більш невигідне положення порівняно з Одесою. Робота флоту у напрямку Констанци просто зупиниться», - заявив заступник генерального директора ПрАТ «УДП» Владислав Бєлах.

Українське Дунайське пароплавство пропонує зберегти поточні тарифи «Укрзалізниці» до Ізмаїлу незмінними. Це гарантує Україні збереження дунайської логістики як альтернативного каналу експорту.

«Ми звертаємось до керівництва Міністерства та Кабміну. Збережіть незмінним тариф на залізничні перевезення до Ізмаїлу. Війна продовжується, військові ризики актуальні. Якщо експорт з Одеси, як у 2022-2023 роках, опиниться під загрозою, доведеться витрачати час на реанімацію дунайської логістики. Бізнес знову зіштовхнеться із захмарними ставками та дефіцитом флоту. Якщо нас почують і підтримають, УДП отримає гарантований щомісячній вантажопотік у 150-200 тис. тонн (1,2-1,5 млн тонн на рік) і зможемо забезпечити експорт як у випадку блокади морських портів, так і західного кордону. Крім того, ми готові запропонувати «Укрзалізниці» зворотне завантаження в Ізмаїлі за рахунок імпорту вугілля», - зауважив Владислав Бєлах.

ІЦ УАК за матеріалами УДП

agroconf.org





Схожі новини
  • "Нібулон" відправлятиме збіжжя до Констанци за допомогою флоту УДП
  • Український уряд просять здешевити залізничні перевезення до портів Дунаю
  • Українське Дунайське пароплавство направило пропозиції з перевезення найбільшим експедиторам автомобільних вантажоперевезень
  • Міжнародна фінансова корпорація (IFC) сприятиме оновленню флоту Українського Дунайського пароплавства
  • В УЗ просять утриматися від відправлення вагонів в напрямку Ізмаїлу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.