Укрзалізниця запланувала підвищення тарифу майже на 40%. Як кажуть у компанії, для Дунайського пароплавства це означає зупинку роботи у напрямку румунської Констанци.
«УДП сьогодні перевозить українську агропродукцію до морського порту Констанца. Обсяги невеликі, але вони є, працюємо над їх збільшенням. Неодноразово зверталось до Кабміну з пропозиціями по запровадженню знижки на тариф «Укрзалізниці» до Ізмаїлу. Щоб хоча б частково компенсувати різницю із вартістю доставки до Одеси. Заплановане зростання тарифу «Укрзалізниці» підвищить вартість логістики тони зерна через дунайські порти приблизно на 5 доларів і поставить Дунай в ще більш невигідне положення порівняно з Одесою. Робота флоту у напрямку Констанци просто зупиниться», - заявив заступник генерального директора ПрАТ «УДП» Владислав Бєлах.
Українське Дунайське пароплавство пропонує зберегти поточні тарифи «Укрзалізниці» до Ізмаїлу незмінними. Це гарантує Україні збереження дунайської логістики як альтернативного каналу експорту.
«Ми звертаємось до керівництва Міністерства та Кабміну. Збережіть незмінним тариф на залізничні перевезення до Ізмаїлу. Війна продовжується, військові ризики актуальні. Якщо експорт з Одеси, як у 2022-2023 роках, опиниться під загрозою, доведеться витрачати час на реанімацію дунайської логістики. Бізнес знову зіштовхнеться із захмарними ставками та дефіцитом флоту. Якщо нас почують і підтримають, УДП отримає гарантований щомісячній вантажопотік у 150-200 тис. тонн (1,2-1,5 млн тонн на рік) і зможемо забезпечити експорт як у випадку блокади морських портів, так і західного кордону. Крім того, ми готові запропонувати «Укрзалізниці» зворотне завантаження в Ізмаїлі за рахунок імпорту вугілля», - зауважив Владислав Бєлах.
ІЦ УАК за матеріалами УДП
agroconf.org