Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки фрахту хендсайзів стабільні, тоді як для костерів знижуються
» » Ставки фрахту хендсайзів стабільні, тоді як для костерів знижуються

Ставки фрахту хендсайзів стабільні, тоді як для костерів знижуються






Фрахтовий ринок у регіоні Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх дедвейт-сегментах. Власники панамаксів стикаються з гострим дефіцитом вантажів зернових з України.

Водночас, хоча потік вантажів у сегментах хендсайзів і костерів залишається відносно стабільним, судновласникам важко підвищити ставки з мінімальних рівнів через те, що пропозиція тоннажу досі перевищує попит. Крім того, цього тижня ставки фрахту в сегменті костерів знизилися ще більше, що погіршило і так надзвичайно слабкий показник TCE для власників малотоннажного флоту.

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, поточні ставки фрахту для панамаксів із українських глибоководних портів до південного Китаю оцінюються в 33-35 USD/т, що на 1 USD/т нижче від попередніх рівнів.

Ставки фрахту хендсайзів на перевезення кукурудзи з портів Великої Одеси до східного узбережжя Італії оцінюються у 16 USD/т.

У сегменті костерів ставки на перевезення 6 тис. тонн кукурудзи з дунайських портів України до Італії знизилися на 1 USD/т і становлять 25-27 USD/т.

Ставки на транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци становлять 8-9 EUR/т.






Схожі новини
  • Ставки фрахту для хендсайзів та костерів на перевезення зерна з України знижуються
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна за України
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна з України
  • Фрахт на перевезення зерна з України залишається стабільним
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України продовжують падати у всіх сегментах ринку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.