Ринок фрахту залишається на боці фрахтувальників – торгова активність залишається невисокою, а вибір тоннажу – широким, ставки фрахту продовжують падати у всіх сегментах ринку.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Зокрема, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для костерів значно знизилися по всіх напрямках. Ставки на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії впали на 3 USD/т – до 30-31 USD/т.
Ставки для хендісайзів на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т і становлять 20-21 USD/т.
Тим часом, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються на рівні 42-44 USD/т.
Ставки фрахту для барж також знизилися. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци впав на 1 EUR/т до 9 EUR/т.