Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки фратху на хендісайзи та костери – переважно стабільні
» » Ставки фратху на хендісайзи та костери – переважно стабільні

    Ставки фратху на хендісайзи та костери – переважно стабільні






    На початку лютого на чорноморському ринку не спостерігалося значних змін. Нові замовлення на перевезення зернових вантажів залишалися обмеженими, тоді як вибір тоннажу був широким у всіх DWT-сегментах.

    Минулого тижня ставки на хендісайзи та костери майже не змінилися в порівнянні з раніше досягнутими показниками, оскільки судновласники рішуче чинять опір подальшому зниженню ставок, з огляду на вже вкрай низькі показники добового заробітку (TCE).

    Сегмент Panamax залишається під сильним тиском «ведмежих» настроїв через відсутність твердих запитів на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, поточні ставки фрахту на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються у 31-32 USD/т.

    Ставки на хендісайзи для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишилися стабільним на рівні 15-16 USD/т.

    У сегменті костерів ставки фрахту залишалися переважно стабільними на всіх напрямках із незначними коливаннями. Вартість перевезення 6,000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросла на 1 USD/т у порівнянні з минулим тижнем – до 26-28 USD/т.

    Баржовий ринок продовжує страждати від гострого дефіциту вантажів з українських дунайських портів. Спотові перевезення 1,000-3,000 тонн кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9 EUR/т.





    Схожі новини
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна за України
  • Ставки фрахту на транспортування зерна з України стабільні
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України продовжують падати у всіх сегментах ринку
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України не змінилися, з портів Одеси ­— знижувалися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ставки фратху на хендісайзи та костери – переважно стабільні






На початку лютого на чорноморському ринку не спостерігалося значних змін. Нові замовлення на перевезення зернових вантажів залишалися обмеженими, тоді як вибір тоннажу був широким у всіх DWT-сегментах.

Минулого тижня ставки на хендісайзи та костери майже не змінилися в порівнянні з раніше досягнутими показниками, оскільки судновласники рішуче чинять опір подальшому зниженню ставок, з огляду на вже вкрай низькі показники добового заробітку (TCE).

Сегмент Panamax залишається під сильним тиском «ведмежих» настроїв через відсутність твердих запитів на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, поточні ставки фрахту на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються у 31-32 USD/т.

Ставки на хендісайзи для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишилися стабільним на рівні 15-16 USD/т.

У сегменті костерів ставки фрахту залишалися переважно стабільними на всіх напрямках із незначними коливаннями. Вартість перевезення 6,000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросла на 1 USD/т у порівнянні з минулим тижнем – до 26-28 USD/т.

Баржовий ринок продовжує страждати від гострого дефіциту вантажів з українських дунайських портів. Спотові перевезення 1,000-3,000 тонн кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9 EUR/т.





Схожі новини
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна за України
  • Ставки фрахту на транспортування зерна з України стабільні
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України продовжують падати у всіх сегментах ринку
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України не змінилися, з портів Одеси ­— знижувалися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з дунайських портів України зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.