На початку лютого на чорноморському ринку не спостерігалося значних змін. Нові замовлення на перевезення зернових вантажів залишалися обмеженими, тоді як вибір тоннажу був широким у всіх DWT-сегментах.
Минулого тижня ставки на хендісайзи та костери майже не змінилися в порівнянні з раніше досягнутими показниками, оскільки судновласники рішуче чинять опір подальшому зниженню ставок, з огляду на вже вкрай низькі показники добового заробітку (TCE).
Сегмент Panamax залишається під сильним тиском «ведмежих» настроїв через відсутність твердих запитів на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, поточні ставки фрахту на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюються у 31-32 USD/т.
Ставки на хендісайзи для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишилися стабільним на рівні 15-16 USD/т.
У сегменті костерів ставки фрахту залишалися переважно стабільними на всіх напрямках із незначними коливаннями. Вартість перевезення 6,000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросла на 1 USD/т у порівнянні з минулим тижнем – до 26-28 USD/т.
Баржовий ринок продовжує страждати від гострого дефіциту вантажів з українських дунайських портів. Спотові перевезення 1,000-3,000 тонн кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9 EUR/т.
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше