Незважаючи на обмежений потік вантажів з України та невелику кількість нових замовлень, судновласники рішуче відмовляються від подальшого знижування ставок, оскільки їхні поточні доходи у деяких випадках навіть не покривають експлуатаційних витрат, зокрема у сегменті костерів. Отже, ставки фрахту були стабільними минулого тижня.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокери Atria Brokers Павло Лисенко.
Так, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи чи пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються стабільними на рівні 39-40 USD/т.
Для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії, ставки залишаються стабільними на рівні 17-18 USD/т.
Тим часом ставки для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т, досягнувши 27-29 USD/т.
Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 EUR/т.