Аграрний тиждень. Україна
» » Судновласникам вдалося дещо підняти ставки фрахту суден для експорту українського зерна
» » Судновласникам вдалося дещо підняти ставки фрахту суден для експорту українського зерна

    Судновласникам вдалося дещо підняти ставки фрахту суден для експорту українського зерна






    Попри відсутність значного збільшення кількості заявок на перевезення зерна з України та обмежену активність із фіксування флоту через усе ще широкий спред між бажаннями фрахтувальників і судновласників, ініціатива на ринку все ж перейшла на бік судновласників в останній тиждень лютого.

    У сегменті костерів власники суден твердо відстоюють свої позиції на тлі зростання тарифів на проходження річкового каналу і затримок у Суліні. Тим часом, власники Handysize, підбадьорені позитивними зрушеннями на атлантичному ринку, не розглядають подальшого зниження ставок при роботі з України, що змушує фрахтувальників поступатися, коли необхідно зафіксувати вантаж.

    Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 33-34 USD/т (+2 USD/т за тиждень).

    У сегменті Handysize, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії зросли на 1 USD/т до 16-17 USD/т

    У сегменті костерів Atria Brokers оцінює ставки на перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 28-30 USD/т (+2 USD/т).

    Тим часом, для власників барж позитивних змін поки не спостерігається. Фрахт для спотових відправок 1 000–3 000 тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци баржею оцінюється у 8–9 EUR/т.





    Схожі новини
  • Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні
  • Ставки фрахту для хендсайзів та костерів на перевезення зерна з України знижуються
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна за України
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Судновласникам вдалося дещо підняти ставки фрахту суден для експорту українського зерна






Попри відсутність значного збільшення кількості заявок на перевезення зерна з України та обмежену активність із фіксування флоту через усе ще широкий спред між бажаннями фрахтувальників і судновласників, ініціатива на ринку все ж перейшла на бік судновласників в останній тиждень лютого.

У сегменті костерів власники суден твердо відстоюють свої позиції на тлі зростання тарифів на проходження річкового каналу і затримок у Суліні. Тим часом, власники Handysize, підбадьорені позитивними зрушеннями на атлантичному ринку, не розглядають подальшого зниження ставок при роботі з України, що змушує фрахтувальників поступатися, коли необхідно зафіксувати вантаж.

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 33-34 USD/т (+2 USD/т за тиждень).

У сегменті Handysize, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії зросли на 1 USD/т до 16-17 USD/т

У сегменті костерів Atria Brokers оцінює ставки на перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 28-30 USD/т (+2 USD/т).

Тим часом, для власників барж позитивних змін поки не спостерігається. Фрахт для спотових відправок 1 000–3 000 тонн кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци баржею оцінюється у 8–9 EUR/т.





Схожі новини
  • Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні
  • Ставки фрахту для хендсайзів та костерів на перевезення зерна з України знижуються
  • Свята знизили ставки фрахту на транспортування зерна за України
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.