Минулого тижня торгова активність дещо сповільнилася на тлі волатильності цін на товарному ринку. Відповідно, обсяг замовлень на перевезення зерна з українських портів дещо знизився, хоча настрої судновласників залишаються позитивними.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Як наслідок, кількість угод була обмеженою через значний розрив між ставками судновласників та пропозиціями від фрахтувальників. Однак власникам костерів вдалося ще більше підвищити ставки, враховуючи обмежену доступність відповідного тоннажу на кінець жовтня – початок листопада.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів для перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю становлять 46 USD/т.
У сегменті хендісайзів ставки на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т до 23-25 USD/т.
Цього тижня ставки для костерів зросли на 1 USD/т на всіх маршрутах. Фрахт на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зріс до 35-37 USD/т.
Ставки для барж залишаються без змін і для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїлу до Констанци становлять 9-10 EUR/т.