Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні
» » Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні

Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні






Фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх DWT-сегментах. Обсяг перевезень зерна з України обмежений, однак ставки фрахту здебільшого стабільні, оскільки власники суден активно протистоять подальшому зниженню.

Про це повідомила компанія ASAP Agri.

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 32 USD/т.

У сегменті Handysize кількість твердих зернових запитів з України залишається незначною, і фрахтувальники й надалі намагаються знизити ставки. Водночас судновласники наразі успішно протидіють подальшому здешевленню фрахту. За даними Atria Brokers, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з POC-портів до портів східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 15-16 USD/т.

Ринок костерів залишається складним для власників. Обсяги зернових відправлень з Дунаю продовжують скорочуватися, втім учасники ринку відзначають збільшення потоку добрив до України на Чорноморському ринку, що частково підтримує позиції судновласників. Atria Brokers оцінює ставки на перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 26-28 USD/т.

Спотові відправлення 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци баржами обговорюються в діапазоні 8-9 EUR/т.






Схожі новини
  • Ставки фрахту для хендсайзів та костерів на перевезення зерна з України знижуються
  • Ставки фрахту на транспортування зерна з України стабільні
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України продовжують падати у всіх сегментах ринку
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.