Фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх DWT-сегментах. Обсяг перевезень зерна з України обмежений, однак ставки фрахту здебільшого стабільні, оскільки власники суден активно протистоять подальшому зниженню.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює поточні ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 32 USD/т.
У сегменті Handysize кількість твердих зернових запитів з України залишається незначною, і фрахтувальники й надалі намагаються знизити ставки. Водночас судновласники наразі успішно протидіють подальшому здешевленню фрахту. За даними Atria Brokers, фрахтові ставки на перевезення кукурудзи з POC-портів до портів східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 15-16 USD/т.
Ринок костерів залишається складним для власників. Обсяги зернових відправлень з Дунаю продовжують скорочуватися, втім учасники ринку відзначають збільшення потоку добрив до України на Чорноморському ринку, що частково підтримує позиції судновласників. Atria Brokers оцінює ставки на перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 26-28 USD/т.
Спотові відправлення 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци баржами обговорюються в діапазоні 8-9 EUR/т.