Наприкінці жовтня ставки фрахту на перевезення зернових з України були стабільними на всіх маршрутах і для всіх типів суден. Минулого тижня судновласникам костерного флоту стало складніше досягати вищих фрахтових рівнів, оскільки пропозиція тоннажу в регіоні на кінець жовтня – початок листопада дещо зросла, і зростання ставок, яке спостерігалося минулого тижня, цього тижня вже припинилося. Що стосується більших сегментів, ставки на Handysize також залишаються стабільними. Ринок, схоже, досяг рівноваги – пропозиція тоннажу залишається обмеженою, а вантажопотік із портів Чорного моря помірним. Ставки на Panamax також утримуються на стабільному рівні.
Про це повідомили в компанії ASAP Agri.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 46–47 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного також стабільний 36–38 USD/т (+1 USD/т тиждень до тижня).
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше