Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Ставки фрахту на костери продовжують зростати, на великотоннажний флот –переважно стабільні
АТУ»Новини»Ставки фрахту на костери продовжують зростати, на великотоннажний флот –переважно стабільні

    Ставки фрахту на костери продовжують зростати, на великотоннажний флот –переважно стабільні






    Після короткої передишки минулого тижня ринкова активність відновилася, що спричинило подальше зростання ставок фрахту на костерний флот, оскільки дефіцит тоннажу все ще зберігається і судновласники твердо відстоюють свої позиції під час переговорів. Варто також зазначити, що судновласники дедалі частіше уникають заходів у турецькі порти Мармурового моря через зростання заторів, що є ще одним чинником підвищення ставок на цьому напрямку. Що стосується сегменту Handysize, ставки залишаються здебільшого стабільними на більшості маршрутів, оскільки судновласникам наразі складно диктувати умови через невеликий вибір вантажів. Проте ставки до Тунісу все ж зросли на 1–2 USD/MT bss w-o-w.

    Про це повідомила компанія ASAP Agri.

    Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 USD/т.

    У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.

    У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя становить 36–38 USD/т (+1 USD/т тиждень до тижня).






    Схожі новини
  • Фрахт з України: ставки на костери зростають, на великотоннажний флот дещо знизилися
  • Ставки фрахту з України переважно залишаються стабільними
  • Ставки фрахту на транспортування зерна з України стабільні
  • Ставки фрахту з України на перевезення зерна стабільні
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ставки фрахту на костери продовжують зростати, на великотоннажний флот –переважно стабільні

27 жовтень, Розділ Новини, переглядів 3





Після короткої передишки минулого тижня ринкова активність відновилася, що спричинило подальше зростання ставок фрахту на костерний флот, оскільки дефіцит тоннажу все ще зберігається і судновласники твердо відстоюють свої позиції під час переговорів. Варто також зазначити, що судновласники дедалі частіше уникають заходів у турецькі порти Мармурового моря через зростання заторів, що є ще одним чинником підвищення ставок на цьому напрямку. Що стосується сегменту Handysize, ставки залишаються здебільшого стабільними на більшості маршрутів, оскільки судновласникам наразі складно диктувати умови через невеликий вибір вантажів. Проте ставки до Тунісу все ж зросли на 1–2 USD/MT bss w-o-w.

Про це повідомила компанія ASAP Agri.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю залишається на рівні 46–47 USD/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 USD/т.

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя становить 36–38 USD/т (+1 USD/т тиждень до тижня).






Схожі новини
  • Фрахт з України: ставки на костери зростають, на великотоннажний флот дещо знизилися
  • Ставки фрахту з України переважно залишаються стабільними
  • Ставки фрахту на транспортування зерна з України стабільні
  • Ставки фрахту з України на перевезення зерна стабільні
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.