На початку грудня ринок перевезень у Чорному морі дещо стривожений через атаки на танкери в регіоні. Втім, ринок фрахту суховантажів поки що не відчув суттєвого впливу.
Ставки на костерний флот залишаються стабільними, оскільки кількість нових заявок на перевезення вантажів в регіоні досить обмежена і судновласники зі спотовими позиціями стикаються з труднощами у пошуках відповідного вантажу. У сегменті хендісайзів настрої також залишаються “ведмежими” через несприятливий для судновласників баланс між тоннажем і вантажною базою на першу половину грудня.
У сегменті панамаксів Atria Brokers оцінює фрахт на партію кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 42–44 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 т кукурудзи до Східного узбережжя Італії становить 24 USD/т, на 1 USD/т нижче тиждень до тижня.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 36–38 USD/т, без змін за тиждень.
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше