Попри збільшення попиту (зокрема, в напрямку європейських портів), фрахтові ставки для костерів залишаються на низькому рівні, оскільки в регіоні все ще достатньо відкритого тоннажу для покриття цих обсягів. Ставки також залишаються стабільними в секторах хендісайзів та барж, і лише ставки для панамаксів минулого тижня демонструють зростаючу динаміку.
Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамакса з кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів до південного Китаю зріс на 2 USD/т до 52-54 USD/т. Така ж позитивна динаміка спостерігається в напрямку Бангладеш, а відповідні ставки зросли на 2 USD/т до 52-54 USD/т. Фрахт судна панамакс з пшеницею або кукурудзою до південного В’єтнаму зріс на 1 USD/т до 49-51 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт судна із кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я залишився на рівні 22-23 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії становлять 25-26 USD/т та 24-25 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу тримається на рівні 25-26 USD/т.
Фрахт для костерів з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східного узбережжя Греції залишається на рівні 18-19 USD/т та 21-22 USD/т відповідно. Немає зрушень у ставках у напрямку східного Середземномор’я, вони тримаються в межах 22-23 USD/т. Фрахт до ізраїльських портів тримається на рівні 28-29 USD/т. Ставки також залишаються незмінними у напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії – 26-27 USD/т і 28-29 USD/т відповідно.
Фрахтові ставки на баржі також залишаються стабільними. Фрахт для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи залишається на рівні 12 EUR/т. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишаються на рівні 19 EUR/т.