Минулого тижня ставки фрахту для хендісайзів зросли на тлі збільшення кількості замовлень на перевезення зернових вантажів та активних зусиль судновласників змінити ринкову тенденцію. Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко. Таким чином, фрахт для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів до східного узбережжя Італії, зріс на 2 USD/т до 23-24 USD/т.
Лисенко також зазначив, що минулого тижня власникам костерів вдалося підвищити ставки на 1 USD/т на всіх маршрутах завдяки постійному надходженню замовлень. Фрахт для костерів, що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс до 28-30 USD/т.
Втім, минулого тижня ставки для панамаксів залишилися стабільними. Судновласники намагаються досягти вищих рівнів, але не вистачає твердих замовлень з українських глибоководних портів, щоб забезпечити достатню підтримку. За словами Лисенка, фрахт для панамаксів, які перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів до південного Китаю, залишається на рівні 48-50 USD/т.
Ринок барж залишається непривабливим для судновласників, оскільки кількість вантажів з українських дунайських портів обмежена. Вартість транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 EUR/т.