Аграрний тиждень. Україна
» » «З лану до столу» – американські ресторани підтримують місцевих фермерів
» » «З лану до столу» – американські ресторани підтримують місцевих фермерів

    «З лану до столу» – американські ресторани підтримують місцевих фермерів


    Останнім часом у Сполучених Штатах зростає попит на городину, вирощену на місцевих господарствах місцевими жителями. Все більше американців приєднуються до так званого руху «З лану до столу». Не відстають і ресторани, власники та кухарі яких приваблюють відвідувачів блюдами зі свіжих, сезонних харчів. Така їжа і корисна, і смакує краще.

    Останніми роками у передмісті Вашингтона базари стали звичним явищем. Щотижня понад 20 місцевих господарств привозять на один з таких ринків свіжу городину. Серед покупців – шеф-кухар одного з відомих у Вірджинії ресторанів Когел Армстронґ. Він закуповує більшість продуктів для свого ресторану на місцевих фермах.

    Базар проводиться у рамках відносно нового для Америки руху «З лану до столу». Його ідея не тільки у тому, щоби підтримати місцевого виробника і економіку. Головне – підштовхнути американців до споживання корисної і здорової їжі.

    Господарство Атіла Аґостона знаходиться у містечку Перселвіл, приблизно за годину автоподорожі від цього базару. Овочі, вирощені на цій фермі вважаються натуральними, оскільки не оброблені добривами і пестицидами. Екологічно чиста городина, розповідає фермер Атіл, користується великим попитом серед вірджинських рестораторів.

    Кухар Когел закуповує продукти харчування у понад 150 місцевих фермерів і фірм-постачальників. У кожного з них він замовляється щось особливе чи дуже специфічне.



    «Ми завжди вибираємо те, що смакує найкраще, це наш принцип у підході до вибору їжі. Щоб не говорили, але смак набагато сильніший і кращий у натурально вирощених продуктів».

    Когел Армстронґ
    «Ми завжди вибираємо те, що смакує найкраще, це наш принцип у підході до вибору їжі. Щоб не говорили, але смак набагато сильніший і кращий у натурально вирощених продуктів», – каже він.

    Когел готує страви, переважно, із сезонних фруктів та овочів, навіть якщо це виглядає менш екзотично в меню:

    «Раніше бували відвідувачі, які просили у грудні полуницю. Тоді ми проводили невеличку освітню роботу. Тепер я вже не пам’ятаю коли було подібне прохання. Ми подаємо полуницю, спаржу та інше тільки у сезон».

    Кілька років тому Когел навіть засадив ділянку біля ресторану фруктовими деревами, овочами і зеленню. Усе, як тільки достигає, негайно потрапляє на кухню і в меню. Мабуть це найкоротша дорога у русі «З лану до столу».





    Схожі новини
  • Голова Держветфітослужби: Українці та іноземці можуть без остраху споживати вітчизняну агропродукцію
  • Санітарні лікарі радять бути уважними при купівлі ранніх овочів, зелені та ягід
  • У Мінагрополітики працюють над збільшенням споживання молока
  • УКАБ: українці викинуть на сміття до 10% продуктів новорічного столу
  • Українцям найбільше смакує сало з часником - конкурс «Смакуй, Країно!»Перегляд Редагувати

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«З лану до столу» – американські ресторани підтримують місцевих фермерів


Останнім часом у Сполучених Штатах зростає попит на городину, вирощену на місцевих господарствах місцевими жителями. Все більше американців приєднуються до так званого руху «З лану до столу». Не відстають і ресторани, власники та кухарі яких приваблюють відвідувачів блюдами зі свіжих, сезонних харчів. Така їжа і корисна, і смакує краще.

Останніми роками у передмісті Вашингтона базари стали звичним явищем. Щотижня понад 20 місцевих господарств привозять на один з таких ринків свіжу городину. Серед покупців – шеф-кухар одного з відомих у Вірджинії ресторанів Когел Армстронґ. Він закуповує більшість продуктів для свого ресторану на місцевих фермах.

Базар проводиться у рамках відносно нового для Америки руху «З лану до столу». Його ідея не тільки у тому, щоби підтримати місцевого виробника і економіку. Головне – підштовхнути американців до споживання корисної і здорової їжі.

Господарство Атіла Аґостона знаходиться у містечку Перселвіл, приблизно за годину автоподорожі від цього базару. Овочі, вирощені на цій фермі вважаються натуральними, оскільки не оброблені добривами і пестицидами. Екологічно чиста городина, розповідає фермер Атіл, користується великим попитом серед вірджинських рестораторів.

Кухар Когел закуповує продукти харчування у понад 150 місцевих фермерів і фірм-постачальників. У кожного з них він замовляється щось особливе чи дуже специфічне.



«Ми завжди вибираємо те, що смакує найкраще, це наш принцип у підході до вибору їжі. Щоб не говорили, але смак набагато сильніший і кращий у натурально вирощених продуктів».

Когел Армстронґ
«Ми завжди вибираємо те, що смакує найкраще, це наш принцип у підході до вибору їжі. Щоб не говорили, але смак набагато сильніший і кращий у натурально вирощених продуктів», – каже він.

Когел готує страви, переважно, із сезонних фруктів та овочів, навіть якщо це виглядає менш екзотично в меню:

«Раніше бували відвідувачі, які просили у грудні полуницю. Тоді ми проводили невеличку освітню роботу. Тепер я вже не пам’ятаю коли було подібне прохання. Ми подаємо полуницю, спаржу та інше тільки у сезон».

Кілька років тому Когел навіть засадив ділянку біля ресторану фруктовими деревами, овочами і зеленню. Усе, як тільки достигає, негайно потрапляє на кухню і в меню. Мабуть це найкоротша дорога у русі «З лану до столу».





Схожі новини
  • Голова Держветфітослужби: Українці та іноземці можуть без остраху споживати вітчизняну агропродукцію
  • Санітарні лікарі радять бути уважними при купівлі ранніх овочів, зелені та ягід
  • У Мінагрополітики працюють над збільшенням споживання молока
  • УКАБ: українці викинуть на сміття до 10% продуктів новорічного столу
  • Українцям найбільше смакує сало з часником - конкурс «Смакуй, Країно!»Перегляд Редагувати

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.