Аграрний тиждень. Україна
» » Модна органіка
» » Модна органіка

    Модна органіка


    Бізнес на органічній продукції з хобі цілком може перетворитися на дохідну справу. В Україні під органічні культури відведено лише близько 1% всіх сільгоспземель (з понад 30%, придатних для цих цілей). За прогнозами Мінагропроду, кількість органічних фермерських господарств в Україні до 2015 року сягне 7% від території, зайнятої під сільське господарство
    Український ринок натуральних продуктів зростає. У 2011-му обсяг продажів екопродуктів всередині країни перевищив 55 млн грн. Це вдвічі більше, ніж у 2010-му, і майже вдесятеро перевищує показник докризового 2008-го.
    Внутрішнє споживання сьогодні становить лише десяту частку від загального обсягу виробництва органічних продуктів вітчизняних підприємців. Вітчизняні органічні аграрії працюють здебільшого на зовнішній ринок: експорт української екоїжі подолав позначку 500 млн грн. Виробники-піонери переважно роблять ставку на експортну продукцію: сою, пшеницю твердих сортів, льон, коріандр, гірчицю, нут. Бізнеси, орієнтовані на локальний ринок, вирощують овочі (картопля, капуста, морква, буряк) і фрукти, а також займаються органічним тваринництвом, виробляючи молочну та м'ясну продукцію. У невеликих обсягах виробляють органічний мед. Дохідність таких проектів варіюється від 50% до 100%. Підсумковий дохід залежить від можливостей оптимізації виробництва та наявності стабільних каналів збуту. Оскільки виробники екопродукції не використовують хімічні та мінеральні добрива, урожайність органічних культур нижча, ніж звичайних рослин. Немеханічна обробка продуктів та їх зберігання також дорого коштують. У вартість можуть закладати й інші витрати: на просування товару або, наприклад, на страховку від нереалізації. Окупність проектів — близько трьох років.
    Розвиток виробництва органічних продуктів із проби сил і експериментів цілком може перетворитися на перспективний вид бізнесу, що приносить основний заробіток.
    В Україні недостатньо торговельних точок, які реалізують органічні продукти,— переважно магазини зосереджені в Києві, а в регіонах лише йдуть розмови про їх відкриття. У стаціонарних магазинах найчастіше купують готові продукти — сир і тверді сири, яйця та овочі. Крупи та зерно беруть набагато рідше. Організувавши торговельну точку із продажу органічних продуктів харчування, знайшовши постачальників із якісної продукції та клієнтів із гарним апетитом, підприємець, може розраховувати на рентабельність у 40% і більше. Загалом із погляду інвестування та подолання адміністративних бар'єрів відкриття магазина екопродукції нічим не відрізняється від стартапа звичайної торговельної точки.
    За прогнозами голови правління Федерації органічного руху України Євгена Мілованова, вітчизняний ринок органіки в середньостроковій перспективі збільшуватиметься на 8 -12% за рік.





    Схожі новини
  • 07 вересня 2013 р. у центрі Києва - на Контрактовій площі, в рамках Органічного тижня в Україні, відбудеться Всеукраїнський ярмарок органічних продукт
  • Нині в Україні майже 200 виробників органіки
  • Учасники ринку стурбовані зростанням кількості псевдоорганічної продукції в Україні
  • В дорогі "органічні" продукти теж підмішують хімію
  • Ярмарок органічних продуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Модна органіка


Бізнес на органічній продукції з хобі цілком може перетворитися на дохідну справу. В Україні під органічні культури відведено лише близько 1% всіх сільгоспземель (з понад 30%, придатних для цих цілей). За прогнозами Мінагропроду, кількість органічних фермерських господарств в Україні до 2015 року сягне 7% від території, зайнятої під сільське господарство
Український ринок натуральних продуктів зростає. У 2011-му обсяг продажів екопродуктів всередині країни перевищив 55 млн грн. Це вдвічі більше, ніж у 2010-му, і майже вдесятеро перевищує показник докризового 2008-го.
Внутрішнє споживання сьогодні становить лише десяту частку від загального обсягу виробництва органічних продуктів вітчизняних підприємців. Вітчизняні органічні аграрії працюють здебільшого на зовнішній ринок: експорт української екоїжі подолав позначку 500 млн грн. Виробники-піонери переважно роблять ставку на експортну продукцію: сою, пшеницю твердих сортів, льон, коріандр, гірчицю, нут. Бізнеси, орієнтовані на локальний ринок, вирощують овочі (картопля, капуста, морква, буряк) і фрукти, а також займаються органічним тваринництвом, виробляючи молочну та м'ясну продукцію. У невеликих обсягах виробляють органічний мед. Дохідність таких проектів варіюється від 50% до 100%. Підсумковий дохід залежить від можливостей оптимізації виробництва та наявності стабільних каналів збуту. Оскільки виробники екопродукції не використовують хімічні та мінеральні добрива, урожайність органічних культур нижча, ніж звичайних рослин. Немеханічна обробка продуктів та їх зберігання також дорого коштують. У вартість можуть закладати й інші витрати: на просування товару або, наприклад, на страховку від нереалізації. Окупність проектів — близько трьох років.
Розвиток виробництва органічних продуктів із проби сил і експериментів цілком може перетворитися на перспективний вид бізнесу, що приносить основний заробіток.
В Україні недостатньо торговельних точок, які реалізують органічні продукти,— переважно магазини зосереджені в Києві, а в регіонах лише йдуть розмови про їх відкриття. У стаціонарних магазинах найчастіше купують готові продукти — сир і тверді сири, яйця та овочі. Крупи та зерно беруть набагато рідше. Організувавши торговельну точку із продажу органічних продуктів харчування, знайшовши постачальників із якісної продукції та клієнтів із гарним апетитом, підприємець, може розраховувати на рентабельність у 40% і більше. Загалом із погляду інвестування та подолання адміністративних бар'єрів відкриття магазина екопродукції нічим не відрізняється від стартапа звичайної торговельної точки.
За прогнозами голови правління Федерації органічного руху України Євгена Мілованова, вітчизняний ринок органіки в середньостроковій перспективі збільшуватиметься на 8 -12% за рік.





Схожі новини
  • 07 вересня 2013 р. у центрі Києва - на Контрактовій площі, в рамках Органічного тижня в Україні, відбудеться Всеукраїнський ярмарок органічних продукт
  • Нині в Україні майже 200 виробників органіки
  • Учасники ринку стурбовані зростанням кількості псевдоорганічної продукції в Україні
  • В дорогі "органічні" продукти теж підмішують хімію
  • Ярмарок органічних продуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.