Аграрний тиждень. Україна
» » В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо
» » В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо

    В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо


    Ринки Азії демонструють зростаючий попит на українську м’ясну продукцію (в основному, курятину та свинину, а також субпродукти), про що свідчать більше 50 відповідних запитів від іноземних імпортерів, які отримала Рада з питань експорту продовольства (UFEB) під час торгової місії до Сінгапуру та В’єтнаму.
    Як повідомив директор UFEB Богдан Шаповал, бізнес-поїздка була організована UFEB за підтримки Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO) та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
    «Учасники місії, якими стали три провідні молочні компанії України, відвідали Сінгапур, де зустрілися з місцевими дистриб’юторами, а також взяли участь в виставці Food&Hotel Vietnam 2017 в Хошиміні. Під час поїздки ми вкотре переконалися, що основний інтерес для азійських трейдерів та дистриб’юторів становлять «молочка», цукор, кондитерські вироби та особливо м’ясна продукція: ми отримали майже 70 запитів і приблизно 50 з них – на м’ясо та субпродукти», - сказав Богдан Шаповал.
    Під час поїздки українська делегація зустрілася з Послом України у Республіці Сінгапур та Брунеї Даруссаламі Дмитром Сеніком, представниками Агропродовольчої та ветеринарної служби Сінгапуру, а також з  місцевими дистриб’юторами та трейдерами. У В’єтнамі пройшли зустрічі з Послом України у В’єтнамі Олексієм Шовкоплясом, представниками торговельних мереж та найбільшого місцевого виробника молочних продуктів Vinamilk.
    Також учасники поїздки представили свої компанії та їхню продукцію на одній з найбільших в регіоні виставці Food&Hotel Vietnam 2017. Кожен з них отримав близько 20 запитів від імпортерів з В’єтнаму, Кореї, Китаю, інших країн Азії та навіть Європи і США.
    Крім того, UFEB отримав також запити на кондитерську продукцію, цукор, яловичину та фрукти.
    «На жаль, коли мова заходить про Азію, ми стикаємося з певною пасивністю наших виробників. У багатьох є хибне враження, що імпортери цього ринку «самі прийдуть в Україну». Варто мати на увазі, що, поки ми чекаємо тут, наші потенційні бізнес-контакти отримують виробники з Індії, США та Нової Зеландії», - зауважив Богдан Шаповал.
    Наступна бізнес-поїздка UFEB відбудеться 15-20 травня. Чотири компанії молочної та кондитерської галузі відвідають Корею, де візьмуть участь у виставці Seoul Food&Hotel 2017.

    Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





    Схожі новини
  • Український жом смакує китайським коровам
  • Перспективні напрямки експорту українського часнику
  • Заборона на експорт м’яса птиці з України до ЄС – можливість усунути серйозного конкурента
  • Українські компанії отримали перші замовлення від китайських імпортерів
  • Польща допоможе Україні вийти на ринки ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо


Ринки Азії демонструють зростаючий попит на українську м’ясну продукцію (в основному, курятину та свинину, а також субпродукти), про що свідчать більше 50 відповідних запитів від іноземних імпортерів, які отримала Рада з питань експорту продовольства (UFEB) під час торгової місії до Сінгапуру та В’єтнаму.
Як повідомив директор UFEB Богдан Шаповал, бізнес-поїздка була організована UFEB за підтримки Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO) та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
«Учасники місії, якими стали три провідні молочні компанії України, відвідали Сінгапур, де зустрілися з місцевими дистриб’юторами, а також взяли участь в виставці Food&Hotel Vietnam 2017 в Хошиміні. Під час поїздки ми вкотре переконалися, що основний інтерес для азійських трейдерів та дистриб’юторів становлять «молочка», цукор, кондитерські вироби та особливо м’ясна продукція: ми отримали майже 70 запитів і приблизно 50 з них – на м’ясо та субпродукти», - сказав Богдан Шаповал.
Під час поїздки українська делегація зустрілася з Послом України у Республіці Сінгапур та Брунеї Даруссаламі Дмитром Сеніком, представниками Агропродовольчої та ветеринарної служби Сінгапуру, а також з  місцевими дистриб’юторами та трейдерами. У В’єтнамі пройшли зустрічі з Послом України у В’єтнамі Олексієм Шовкоплясом, представниками торговельних мереж та найбільшого місцевого виробника молочних продуктів Vinamilk.
Також учасники поїздки представили свої компанії та їхню продукцію на одній з найбільших в регіоні виставці Food&Hotel Vietnam 2017. Кожен з них отримав близько 20 запитів від імпортерів з В’єтнаму, Кореї, Китаю, інших країн Азії та навіть Європи і США.
Крім того, UFEB отримав також запити на кондитерську продукцію, цукор, яловичину та фрукти.
«На жаль, коли мова заходить про Азію, ми стикаємося з певною пасивністю наших виробників. У багатьох є хибне враження, що імпортери цього ринку «самі прийдуть в Україну». Варто мати на увазі, що, поки ми чекаємо тут, наші потенційні бізнес-контакти отримують виробники з Індії, США та Нової Зеландії», - зауважив Богдан Шаповал.
Наступна бізнес-поїздка UFEB відбудеться 15-20 травня. Чотири компанії молочної та кондитерської галузі відвідають Корею, де візьмуть участь у виставці Seoul Food&Hotel 2017.

Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





Схожі новини
  • Український жом смакує китайським коровам
  • Перспективні напрямки експорту українського часнику
  • Заборона на експорт м’яса птиці з України до ЄС – можливість усунути серйозного конкурента
  • Українські компанії отримали перші замовлення від китайських імпортерів
  • Польща допоможе Україні вийти на ринки ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.