У період кризи 2015-2015 років українці змушене переходили на більш дешеві види холодного десерту, а виробники намагалися утримати прибутковість свого бізнесу шляхом зниження собівартості продукції, змінюючи пропорції базових інгредієнтів і використовуючи різні добавки. Аналіз ринку морозива в Україні, проведене консалтинговою компанією Pro-Consulting, показує, що ключовий вплив на ринок робить рівень купівельної спроможності нашого населення.
Однак, з 2016 року, коли почався процес відновлення економіки України та підвищення доходів її жителів, ринок морозива став знову зростати і кількісно, і якісно. Уже в 2017 році виробництво морозива перевищило показники 2014 го. Провідні виробники отримали можливість менше думати про собівартість, а боротися за увагу споживачів шляхом поліпшення свого продукту. Поряд зі старими, добре продаються видами морозива, на ринку стали з’являтися нові і більш дорогі.
Маркетингові дослідження свідчать, що український ринок морозива поки не відчуває помітного впливу з боку імпорту та на 99% заповнений вітчизняним продуктом. Лідером уподобань наших співвітчизників, за даними рейтингу «Фаворити успіху», є торгова марка морозива «Рудь», що випускається Житомирським маслозаводом. Решта ТМ значно відстають за популярністю від лідера.
За результатами проведеного аналізу ринку морозива в Україні можна прогнозувати продовження збільшення його обсягу в разі збереження тренда зростання національної економіки і купівельної спроможності населення. Конкуренція між провідними виробниками сприятиме зростанню якості виробленої ними продукції, так як фактор ціни морозива трохи послабить свій вплив на процес вибору товару споживачами.
ІЦ УАК за матеріалами Agronews
agroconf.org