Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Аналіз ринку морозива України
АТУ»Новини»Аналіз ринку морозива України

    Аналіз ринку морозива України


    Аналіз ринку морозива УкраїниМорозиво не перестало бути улюбленими ласощами українців, незважаючи на пережиті країною не найкращі часи. Криза 2014-2015 років негативно позначилася на ринку цього продукту, але вона більше вплинула на структуру споживання, ніж на кількісні показники. Скорочення обсягу ринку відбулося переважно через втрату виробничих потужностей і споживачів на непідконтрольних територіях. Падіння рівня доходів населення, інфляція змусили вітчизняних покупців тимчасово перейти на дешевші види морозива. Однак, що почався в 2016 році процес поступового відновлення економіки став каталізатором зростання попиту і вимог до якості холодного десерту.

    Ринок поступово повертається до докризових показників, незважаючи на зменшення кількості споживачів, а це значить, що середньостатистичний українець купує морозива все більше. Саме внутрішнє споживання сьогодні визначає стан ринку морозива, обсяги експортних та імпортних поставок незначні. Велику роль в річній динаміці показників відіграє погода, так як морозиво більше продається в теплу пору. Різке підвищення температури в квітні 2018 року призвело до бурхливого зростання попиту на холодний десерт і його виробництво в цьому місяці склало близько 20 тис. тонн. Цим пояснюється великий приріст обсягу ринку в порівнянні з початком минулого року. Надалі очікується вирівнювання показників і вихід на підсумковий рівень річного зростання в 5-10%.

    Тон на українському ринку морозива задають найбільші виробники, склад яких протягом 2017 роки не змінювався. Це «Житомирський Маслозавод» (ТМ Рудь), «Ласунка», «Ласка», «Львівський холодокомбінат» (ТМ Лімо) і компанія «Три ведмеді». Запорукою їх стійкості є якість виробленої продукції і робота над збільшенням маржі між собівартістю виробництва і відпускною ціною.

    Для споживачів головними критеріями при виборі морозива є його смакові якості, вигляд упаковки і термін придатності. Найбільше українці люблять класичний пломбір, який купують 80% вітчизняних споживачів. На другому місці за популярністю морозиво з фруктовими наповнювачами. Поступово зростає кількість покупців органічного морозива, яке, незважаючи на більш високу ціну, не містить штучних добавок і більш корисно для організму.

    Найбільш ходова форма розфасовки морозива - вафельний стаканчик, трохи поступається йому ескімо на паличці. У числі трендів останніх років - зростання продажів морозива на вагу на вулиці і збільшення попиту на морозиво у великій сімейній упаковці.

    Великі виробники досить консервативні в питанні зміни асортименту морозива, в більшості випадків вони дотримуються вже сформованих смаків своїх споживачів. Нові види товару випускаються спочатку експериментальними партіями для визначення реакції покупців. На ринку залишаються тільки улюблені рецепти споживачів. Гнучкіші в питаннях зміни асортименту невеликі кафе-морожено. Тут часто можна зустріти морозиво з екзотичними смаками, що привертає цільову аудиторію даних закладів.

    В цілому, результати аналізу ринку морозива в Україні свідчать про його високий ступінь стійкості перед кризовими явищами. Навіть у важкі часи українці не сильно скорочують споживання даних ласощів, а просто переходять в більш дешевий сегмент. Підвищення рівня життя населення в результаті відновлення економіки країни дає поштовх до подальшого якісного і кількісного розвитку ринку.

     

    https://pro-consulting.ua

     





    Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Ринок українського морозива тане?
  • Європейці полюбляють вершкові ванільні сорти морозива - дослідження
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • Морозиво і напівфабрикати перевірили

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аналіз ринку морозива України

25 липень, Розділ Новини, переглядів 7 393

Аналіз ринку морозива УкраїниМорозиво не перестало бути улюбленими ласощами українців, незважаючи на пережиті країною не найкращі часи. Криза 2014-2015 років негативно позначилася на ринку цього продукту, але вона більше вплинула на структуру споживання, ніж на кількісні показники. Скорочення обсягу ринку відбулося переважно через втрату виробничих потужностей і споживачів на непідконтрольних територіях. Падіння рівня доходів населення, інфляція змусили вітчизняних покупців тимчасово перейти на дешевші види морозива. Однак, що почався в 2016 році процес поступового відновлення економіки став каталізатором зростання попиту і вимог до якості холодного десерту.

Ринок поступово повертається до докризових показників, незважаючи на зменшення кількості споживачів, а це значить, що середньостатистичний українець купує морозива все більше. Саме внутрішнє споживання сьогодні визначає стан ринку морозива, обсяги експортних та імпортних поставок незначні. Велику роль в річній динаміці показників відіграє погода, так як морозиво більше продається в теплу пору. Різке підвищення температури в квітні 2018 року призвело до бурхливого зростання попиту на холодний десерт і його виробництво в цьому місяці склало близько 20 тис. тонн. Цим пояснюється великий приріст обсягу ринку в порівнянні з початком минулого року. Надалі очікується вирівнювання показників і вихід на підсумковий рівень річного зростання в 5-10%.

Тон на українському ринку морозива задають найбільші виробники, склад яких протягом 2017 роки не змінювався. Це «Житомирський Маслозавод» (ТМ Рудь), «Ласунка», «Ласка», «Львівський холодокомбінат» (ТМ Лімо) і компанія «Три ведмеді». Запорукою їх стійкості є якість виробленої продукції і робота над збільшенням маржі між собівартістю виробництва і відпускною ціною.

Для споживачів головними критеріями при виборі морозива є його смакові якості, вигляд упаковки і термін придатності. Найбільше українці люблять класичний пломбір, який купують 80% вітчизняних споживачів. На другому місці за популярністю морозиво з фруктовими наповнювачами. Поступово зростає кількість покупців органічного морозива, яке, незважаючи на більш високу ціну, не містить штучних добавок і більш корисно для організму.

Найбільш ходова форма розфасовки морозива - вафельний стаканчик, трохи поступається йому ескімо на паличці. У числі трендів останніх років - зростання продажів морозива на вагу на вулиці і збільшення попиту на морозиво у великій сімейній упаковці.

Великі виробники досить консервативні в питанні зміни асортименту морозива, в більшості випадків вони дотримуються вже сформованих смаків своїх споживачів. Нові види товару випускаються спочатку експериментальними партіями для визначення реакції покупців. На ринку залишаються тільки улюблені рецепти споживачів. Гнучкіші в питаннях зміни асортименту невеликі кафе-морожено. Тут часто можна зустріти морозиво з екзотичними смаками, що привертає цільову аудиторію даних закладів.

В цілому, результати аналізу ринку морозива в Україні свідчать про його високий ступінь стійкості перед кризовими явищами. Навіть у важкі часи українці не сильно скорочують споживання даних ласощів, а просто переходять в більш дешевий сегмент. Підвищення рівня життя населення в результаті відновлення економіки країни дає поштовх до подальшого якісного і кількісного розвитку ринку.

 

https://pro-consulting.ua

 





Схожі новини
  • У 2012 році Україна збільшила експорт морозива на 12%
  • Ринок українського морозива тане?
  • Європейці полюбляють вершкові ванільні сорти морозива - дослідження
  • Україна нарощує виробництво морозива та заморожених харчових продуктів
  • Морозиво і напівфабрикати перевірили

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.