Вартість української ковбаси зростатиме в 2015 р. у міру збільшення доходів населення або навіть випереджаючи його, заявив директор брендингового агентства Koloro Ігор Гема.
М’ясокомбінати тримають ціну тільки тому, що ніхто не хоче починати підвищення першим, але як тільки це хтось зробить, всі інші візьмуть з нього приклад.
За словами керівника представництва ТДВ «М’ясокомбінат «Ятрань» в Києві Наталії Щербини, попит на ковбасу в Україні продовжує падати. «Особливо на ковбасу вищого сорту. Зараз найчастіше беруть продукт першого і другого сорту, за ціною 50-60 грн/кг. Ми змушені використовувати більше курятини, а не свинячого фаршу. Не кажучи вже про яловичину», – пояснює вона.
Обсяги виробництва також помітно зменшилися. За даними Держстату, тільки у квітні 2015 року випуск ковбас скоротився на 19% – до 18,4 тис. тонн, проти 22,7 тис. тонн у квітні 2014-го. Аналітики компанії AR-group прогнозують, що в 2015 р. обсяги виробництва галузі можуть скоротитися до 260 тис. т.
Зараз на ринку приблизно 65% всієї продукції становлять варені ковбаси, сосиски і сардельки. Близько 18% припадає на напівкопчені вироби, а копчена, варено-копчена і сирокопчена продукція склала 10%. Інші види ковбасних виробів займають близько 7% ринку.
До речі, внаслідок зростання цін змістилися і межі цінових сегментів. Якщо рік тому «середніми» вважалися продукти по 50-60 грн/кг, то сьогодні це найнижчий ціновий сегмент. Середня цінова група зараз перебуває в межах 80-120 грн/кг, а «елітка» стартує від 120 грн/кг.