Аграрний тиждень. Україна
» » Які вина українці полюбляють восени?
» » Які вина українці полюбляють восени?

    Які вина українці полюбляють восени?


    Характер споживання вин і сезонні переваги українців – дослідження
    За даними дослідження продажів ТД «Інкерман» споживання тихих вин відрізняється сезонністю: у літні місяці українці надають перевагу білим сухим та напівсухим винам, а зі зниженням температури за вікном більшою популярністю користуються червоні солодкі, напівсолодкі та кріплені вина. Обсяги продажів збільшуються в святкові дні. Повна картина споживання тихих вин наявна на інфографіці.
    Дані аналітики продажів показують, що під час свят обсяги продажів тихих вин зростають. Трьома піковими періодами зі споживанню вина протягом року стали:
    грудень-січень (Новий Рік, Різдво, Старий Новий рік)
    квітень-травень (Великдень, День праці, День Перемоги)
    лютий-березнь (День Св. Валентина, Міжнародний жіночий день)
    Споживання вин за типом і кольором також має сезонний характер. Незважаючи на те, що найбільшою популярністю серед українців користуються червоні вина, у літні місяці (червень, липень) споживання білого тихого вина зростає. Так у липні показники збільшилися до 44,1% у натуральному вираженні у порівнянні з 39,5% у січні. Аналогічна тенденція спостерігається і серед покупців ТМ INKERMAN: у цей же період найбільшою популярністю користується біле вино «Мускат Качинський» з колекції молодих вин.
    Популярність до червоних вин повертається в зимовий період і спостерігається у квітні. Найбільше споживання червоних вин помічено у квітні – показники споживання досягають 55,9%, що пов'язано із сезонним зростанням споживання кагору. У грудні показники споживання зростають до 54,6% порівняно з 48,6% у липні. Найбільшою популярністю у покупців ТМ INKERMAN в цей період користується вино «Древній Херсонес».
    Що ж стосується рожевого вина, то сезонних коливань у споживанні не помічено і в структурі продажів його частка становить у середньому 5% у натуральному вираженні.
    Результати дослідження продажів за типами вин демонструють, що у літні місяці переваги українців зсуваються у бік сухих і напівсухих вин. У структурі споживання вина в липні сухі вина займають 26,7% у натуральному вираженні, а напівсухі 5,9%, що на 1,7 п.п. і 1,8 п.п. відповідно більше, ніж у січні. У цей же час споживання солодких, напівсолодких і кріплених вин у літні місяці скорочується. У структурі споживання за липень популярність кріплених вин спадає до 7,3% порівняно з 9,3% у січні, частка солодких вин у липні складає 14,2%, що на 1,4% менше ніж у січні, а напівсолодких - 43, 8%, що на 1,1% менше січневих показників.
    Дані засновані на результатах власних досліджень ТД «Інкерман» у роздрібних мережах.





    Схожі новини
  • Аналітика: які ігристі вина обирають українці
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю
  • Українці переходять на дешеву їжу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Які вина українці полюбляють восени?


Характер споживання вин і сезонні переваги українців – дослідження
За даними дослідження продажів ТД «Інкерман» споживання тихих вин відрізняється сезонністю: у літні місяці українці надають перевагу білим сухим та напівсухим винам, а зі зниженням температури за вікном більшою популярністю користуються червоні солодкі, напівсолодкі та кріплені вина. Обсяги продажів збільшуються в святкові дні. Повна картина споживання тихих вин наявна на інфографіці.
Дані аналітики продажів показують, що під час свят обсяги продажів тихих вин зростають. Трьома піковими періодами зі споживанню вина протягом року стали:
грудень-січень (Новий Рік, Різдво, Старий Новий рік)
квітень-травень (Великдень, День праці, День Перемоги)
лютий-березнь (День Св. Валентина, Міжнародний жіночий день)
Споживання вин за типом і кольором також має сезонний характер. Незважаючи на те, що найбільшою популярністю серед українців користуються червоні вина, у літні місяці (червень, липень) споживання білого тихого вина зростає. Так у липні показники збільшилися до 44,1% у натуральному вираженні у порівнянні з 39,5% у січні. Аналогічна тенденція спостерігається і серед покупців ТМ INKERMAN: у цей же період найбільшою популярністю користується біле вино «Мускат Качинський» з колекції молодих вин.
Популярність до червоних вин повертається в зимовий період і спостерігається у квітні. Найбільше споживання червоних вин помічено у квітні – показники споживання досягають 55,9%, що пов'язано із сезонним зростанням споживання кагору. У грудні показники споживання зростають до 54,6% порівняно з 48,6% у липні. Найбільшою популярністю у покупців ТМ INKERMAN в цей період користується вино «Древній Херсонес».
Що ж стосується рожевого вина, то сезонних коливань у споживанні не помічено і в структурі продажів його частка становить у середньому 5% у натуральному вираженні.
Результати дослідження продажів за типами вин демонструють, що у літні місяці переваги українців зсуваються у бік сухих і напівсухих вин. У структурі споживання вина в липні сухі вина займають 26,7% у натуральному вираженні, а напівсухі 5,9%, що на 1,7 п.п. і 1,8 п.п. відповідно більше, ніж у січні. У цей же час споживання солодких, напівсолодких і кріплених вин у літні місяці скорочується. У структурі споживання за липень популярність кріплених вин спадає до 7,3% порівняно з 9,3% у січні, частка солодких вин у липні складає 14,2%, що на 1,4% менше ніж у січні, а напівсолодких - 43, 8%, що на 1,1% менше січневих показників.
Дані засновані на результатах власних досліджень ТД «Інкерман» у роздрібних мережах.





Схожі новини
  • Аналітика: які ігристі вина обирають українці
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Легендарний винний бренд «Інкерман» став партнером XI Міжнародного PR-фестивалю
  • Українці переходять на дешеву їжу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.