Про це розповіла директор департаменту технології, якості та безпеки харчової продукції МХП Олена Косюк в інтерв'ю Latifundist.com .
«Для виробництва такого масштабу, якого досяг МХП, R&D центр — вже життєва необхідність. Тому в Європі такі центри створені в багатьох великих виробничих компаніях. Розробка нових продуктів і технологічні випробування не повинні заважати виробництву. В ідеалі вони повинні бути розділені. Ми поки створюємо нові продукти на виробництві. Але усвідомлення того, що це відволікає, вже є», — прокоментувала Олена Косюк.
Директор департаменту технології, якості та безпеки харчової продукції МХП зазначила, що МХП такий центр потрібен ще й тому, що в компанію часто звертаються клієнти з проханнями про розробку конкретних продуктів «під себе». Вести такі розробки на виробничій базі замовника незручно. Простіше, щоб їх технологи прийшли в R&D центр МХП, в якому створені всі умови для розробки продукту з заданим набором якостей.
«Культуру ведення такого бізнесу треба розвивати. Адже найчастіше власники маленьких кафе не знають, що робити з тим чи іншим продуктом. Цю прогалину ми і хочемо заповнити. Розповісти їм, як можна покрити витрати на покупку продукту, тієї ж курки, як краще її приготувати, за скільки продати і т.д.», — додала Олена Косюк.
Довідка:
МХП ― вертикально інтегрована компанія. Серед напрямків діяльності ― рослинництво, птахівництво і м'ясопереробка. Земельний банк МХП становить близько 370 тис. га. З 2008 року акції компанії котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.
agravery.com