Аграрний тиждень. Україна
» » За апетити “Укрзалізниці” платить український бізнес: названі вражаючі цифри
» » За апетити “Укрзалізниці” платить український бізнес: названі вражаючі цифри

    За апетити “Укрзалізниці” платить український бізнес: названі вражаючі цифри






    Підвищення “Укрзалізницею” тарифів на оренду подвідного складу в 2018 році обійшлося українському бізнесу в 8 млрд грн додаткових платежів.

    Про це йдеться в матеріалі “Апостроф”.

    Нагадаємо, в лютому на сайті відомства з’явилися проекти постанови Кабміну і наказу Мінінфраструктури, які передбачають суттєве зростання тарифів – одноразово на 14,2% і в подальшому автоматично щокварталу на рівні цього індексу. В цілому за 2019 рік це може дати підвищення на понад 20%.

    Щоб “розжалобити” ці відомства і Кабмін, і підштовхнути їх до прийняття потрібного рішення, “Укрзалізниця” використовує різні аргументи, серед яких і спроба порівняння української вартості вантажних перевезень з тарифами в Європі.

    “Утримуючи тарифи на перевезення залізницею на рівні, значно нижчий за європейський,” Укрзалізниця “фактично дотує українських виробників, чиї ринки збуту саме в Європі і які до того ж реалізують свою продукцію за валюту”, – вважає представник “Укрзалізниці” Антон Саболевский.

    Вартість вантажних перевезень в Україні зростає щорічно. Якщо проаналізувати дані Укрстату, можна виявити, що найбільш значне зростання – понад 50% – збігався за часом зі стрибками курсу долара. Однак і в більш “рівні” роки рівень зростання тарифів міг підвищувати більше 10% до попереднього року.

    І це тільки самі тарифи не перевезення. Загальна вартість транспортування залізничним транспортом включає і дві інші складові – вартість оренди вагонів (яка значно збільшується з року в рік) і вартість плати за тягу, яка також постійно зростає. У грошовому обчисленні – це мільярди, і навіть десятки мільярдів гривень, які “Укрзалізниця” додатково щорічно отримує від вітчизняних виробників.

    Так, тільки в 2018 році вантажовідправники змушені були заплатити “Укрзалізниці” (володіє 52% парку вантажних вагонів), накрутили ціни на оренду напіввагонів в 4 рази, близько 8 млрд додаткових гривень. А, враховуючи, що ціни підняли і приватники – загальні втрати виробників від збільшення вартості послуг на залізничних перевезень склали близько 12 млрд грн. Це відчутно вдарило і по позиціях українського бізнесу за кордоном, адже підвищення логістичної складової робить вітчизняну продукцію менш конкурентною на світових ринках.

    https://economy.apostrophe.ua





    Схожі новини
  • В Україні і на Заході пояснили, чому “Укрзалізниці” невигідно піднімати тарифи
  • ЄБА проти підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

За апетити “Укрзалізниці” платить український бізнес: названі вражаючі цифри






Підвищення “Укрзалізницею” тарифів на оренду подвідного складу в 2018 році обійшлося українському бізнесу в 8 млрд грн додаткових платежів.

Про це йдеться в матеріалі “Апостроф”.

Нагадаємо, в лютому на сайті відомства з’явилися проекти постанови Кабміну і наказу Мінінфраструктури, які передбачають суттєве зростання тарифів – одноразово на 14,2% і в подальшому автоматично щокварталу на рівні цього індексу. В цілому за 2019 рік це може дати підвищення на понад 20%.

Щоб “розжалобити” ці відомства і Кабмін, і підштовхнути їх до прийняття потрібного рішення, “Укрзалізниця” використовує різні аргументи, серед яких і спроба порівняння української вартості вантажних перевезень з тарифами в Європі.

“Утримуючи тарифи на перевезення залізницею на рівні, значно нижчий за європейський,” Укрзалізниця “фактично дотує українських виробників, чиї ринки збуту саме в Європі і які до того ж реалізують свою продукцію за валюту”, – вважає представник “Укрзалізниці” Антон Саболевский.

Вартість вантажних перевезень в Україні зростає щорічно. Якщо проаналізувати дані Укрстату, можна виявити, що найбільш значне зростання – понад 50% – збігався за часом зі стрибками курсу долара. Однак і в більш “рівні” роки рівень зростання тарифів міг підвищувати більше 10% до попереднього року.

І це тільки самі тарифи не перевезення. Загальна вартість транспортування залізничним транспортом включає і дві інші складові – вартість оренди вагонів (яка значно збільшується з року в рік) і вартість плати за тягу, яка також постійно зростає. У грошовому обчисленні – це мільярди, і навіть десятки мільярдів гривень, які “Укрзалізниця” додатково щорічно отримує від вітчизняних виробників.

Так, тільки в 2018 році вантажовідправники змушені були заплатити “Укрзалізниці” (володіє 52% парку вантажних вагонів), накрутили ціни на оренду напіввагонів в 4 рази, близько 8 млрд додаткових гривень. А, враховуючи, що ціни підняли і приватники – загальні втрати виробників від збільшення вартості послуг на залізничних перевезень склали близько 12 млрд грн. Це відчутно вдарило і по позиціях українського бізнесу за кордоном, адже підвищення логістичної складової робить вітчизняну продукцію менш конкурентною на світових ринках.

https://economy.apostrophe.ua





Схожі новини
  • В Україні і на Заході пояснили, чому “Укрзалізниці” невигідно піднімати тарифи
  • ЄБА проти підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.