Аграрний тиждень. Україна
» » Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус
» » Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус

    Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус


    Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус

    В країнах ЄС та в Україні споживачі різко збільшили закупівлю упакованих овочів і фруктів. Упаковані овочі та фрукти досить швидко зникають з полиць.

    Це пов’язано із карантином, введеним через епідемію короновіруса. Про це повідомляють аналітики EastFruit.

    У зв’язку з цим серед виробників продукції збільшився попит на пакувальні матеріали, що змусило постачальників шукати резерви по використанню пакувальних ліній і потужностей.

    На думку представників роздрібних мереж, деякі споживачі побоюються купувати продукцію на вагу в побоюванні через можливе зараження коронавірусу, так як до овочів і фруктів теоретично могли торкатися інші люди, можливо, носії вірусу. Відповідно, попит на упаковану продукцію істотно збільшився.

    І якщо в країнах ЄС майже вся картопля і овочі борщової групи продаються упакованими майже за замовчуванням, то відсоток упакованої продукції в цій групі в Україні залишається порівняно невисоким. Це обумовлено, перш за все, великою різницею в ціні між упакованими і ваговими овочами. Ще менше продається в Україні упакованих яблук, бананів та інших фруктів. Однак коронавірус може стати відправною точкою для зміни цих тенденцій і дозволить компаніям, що продають лінії, обладнання і витратні матеріали для упаковки, наростити обсяги продажів.

    ІЦ УАК за матеріалами АгроЮг

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • В Україні "борщовий набір" за рік подорожчав на 54,6%
  • Українські овочі завойовують іноземні ринки
  • Споживачі з'їли прибуток
  • В Україні виробляється майже на 50% менше овочів, ніж за радянських часів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус


Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус

В країнах ЄС та в Україні споживачі різко збільшили закупівлю упакованих овочів і фруктів. Упаковані овочі та фрукти досить швидко зникають з полиць.

Це пов’язано із карантином, введеним через епідемію короновіруса. Про це повідомляють аналітики EastFruit.

У зв’язку з цим серед виробників продукції збільшився попит на пакувальні матеріали, що змусило постачальників шукати резерви по використанню пакувальних ліній і потужностей.

На думку представників роздрібних мереж, деякі споживачі побоюються купувати продукцію на вагу в побоюванні через можливе зараження коронавірусу, так як до овочів і фруктів теоретично могли торкатися інші люди, можливо, носії вірусу. Відповідно, попит на упаковану продукцію істотно збільшився.

І якщо в країнах ЄС майже вся картопля і овочі борщової групи продаються упакованими майже за замовчуванням, то відсоток упакованої продукції в цій групі в Україні залишається порівняно невисоким. Це обумовлено, перш за все, великою різницею в ціні між упакованими і ваговими овочами. Ще менше продається в Україні упакованих яблук, бананів та інших фруктів. Однак коронавірус може стати відправною точкою для зміни цих тенденцій і дозволить компаніям, що продають лінії, обладнання і витратні матеріали для упаковки, наростити обсяги продажів.

ІЦ УАК за матеріалами АгроЮг

agroconf.org





Схожі новини
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • В Україні "борщовий набір" за рік подорожчав на 54,6%
  • Українські овочі завойовують іноземні ринки
  • Споживачі з'їли прибуток
  • В Україні виробляється майже на 50% менше овочів, ніж за радянських часів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.