Аграрний тиждень. Україна
» » Під час пандемії купують не тільки здорову їжу
» » Під час пандемії купують не тільки здорову їжу

    Під час пандемії купують не тільки здорову їжу


    Під час пандемії купують не тільки здорову їжу

    Під час карантину споживачі схильні купувати не лише здорові продукти, а й «поблажки» у вигляді напоїв, шоколаду та печива, які їх заспокоюють.

    Про це повідомляє Центр обстеження довіри споживачів (CTIC), (США), який об’єднує лідерів харчової промисловості та соціальних науковців для вивчення нових тенденцій.

    Ізоляція та соціальна дистанція, спричинена COVID-19, або коронавірусом, спричиняють безпрецедентні зміни у поведінці споживачів.

    «Купівельні моделі різко змінилася, коли люди роблять запаси, – заявив Карл Перрсон, старший директор глобальної статистики споживчих даних по всій категорії PepsiCo. – Окрім засобів дезінфекції рук та туалетного паперу, покупці жертвують свіжими продуктами, щоб наповнити свої візки консервованими та замороженими».

    Але, за даними CTIC, є ще щось, що люди купують у цей період – грішні задоволення. Хоча, з одного боку, споживачі купують здорову їжу, продажі частувань, таких як шоколад, печиво та напої, ростуть.

    Якщо заходи соціального дистанціювання триватимуть довго, Рада передбачає, що люди все частіше будуть шукати невеликих поблажок, щоб доставити їм радість під час тривожних часів.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус
  • Крим хоче купувати шоколад у Китаю
  • Автоматизація лише однієї операції дозволить заощадити 37 650 тисяч пачок паперу
  • Сири з пліснявою можуть скоро зникнути
  • Українці більше за все полюбляють апельсиновий та яблучний соки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Під час пандемії купують не тільки здорову їжу


Під час пандемії купують не тільки здорову їжу

Під час карантину споживачі схильні купувати не лише здорові продукти, а й «поблажки» у вигляді напоїв, шоколаду та печива, які їх заспокоюють.

Про це повідомляє Центр обстеження довіри споживачів (CTIC), (США), який об’єднує лідерів харчової промисловості та соціальних науковців для вивчення нових тенденцій.

Ізоляція та соціальна дистанція, спричинена COVID-19, або коронавірусом, спричиняють безпрецедентні зміни у поведінці споживачів.

«Купівельні моделі різко змінилася, коли люди роблять запаси, – заявив Карл Перрсон, старший директор глобальної статистики споживчих даних по всій категорії PepsiCo. – Окрім засобів дезінфекції рук та туалетного паперу, покупці жертвують свіжими продуктами, щоб наповнити свої візки консервованими та замороженими».

Але, за даними CTIC, є ще щось, що люди купують у цей період – грішні задоволення. Хоча, з одного боку, споживачі купують здорову їжу, продажі частувань, таких як шоколад, печиво та напої, ростуть.

Якщо заходи соціального дистанціювання триватимуть довго, Рада передбачає, що люди все частіше будуть шукати невеликих поблажок, щоб доставити їм радість під час тривожних часів.

ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes

agroconf.org





Схожі новини
  • Серед споживачів збільшився попит на упаковану продукцію через короновірус
  • Крим хоче купувати шоколад у Китаю
  • Автоматизація лише однієї операції дозволить заощадити 37 650 тисяч пачок паперу
  • Сири з пліснявою можуть скоро зникнути
  • Українці більше за все полюбляють апельсиновий та яблучний соки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.