Під час карантину споживачі схильні купувати не лише здорові продукти, а й «поблажки» у вигляді напоїв, шоколаду та печива, які їх заспокоюють.
Про це повідомляє Центр обстеження довіри споживачів (CTIC), (США), який об’єднує лідерів харчової промисловості та соціальних науковців для вивчення нових тенденцій.
Ізоляція та соціальна дистанція, спричинена COVID-19, або коронавірусом, спричиняють безпрецедентні зміни у поведінці споживачів.
«Купівельні моделі різко змінилася, коли люди роблять запаси, – заявив Карл Перрсон, старший директор глобальної статистики споживчих даних по всій категорії PepsiCo. – Окрім засобів дезінфекції рук та туалетного паперу, покупці жертвують свіжими продуктами, щоб наповнити свої візки консервованими та замороженими».
Але, за даними CTIC, є ще щось, що люди купують у цей період – грішні задоволення. Хоча, з одного боку, споживачі купують здорову їжу, продажі частувань, таких як шоколад, печиво та напої, ростуть.
Якщо заходи соціального дистанціювання триватимуть довго, Рада передбачає, що люди все частіше будуть шукати невеликих поблажок, щоб доставити їм радість під час тривожних часів.
ІЦ УАК за матеріалами AgroTimesagroconf.org