Аграрний тиждень. Україна
» » На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку
» » На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку

    На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку


    До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав телевізор LG55SM8200PLA вартістю 20 899 грн у магазині "MOYO". У ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області провели позаплановий захід (контроль) в магазині "MOYO", у результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.

    Ще один випадок стосується мешканки міста Вінниця, яка повідомила про порушення своїх прав у ТОВ "Техно-лайн", де придбала ноутбук Lenovo IdeaPad 330 неналежної якості. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів: покупцеві було запропоновано ремонт, не надавши аналогійчного товару з обмінного фонду. Фахівці Управління захисту споживачів провели позаплановий захід (контроль) в магазині "Техно-лайн", у результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі - 14 639 грн.

    У м. Хмільник у магазині "Comfy" споживач замовив фітнес-браслет Samsung GalaxyFitSilver вартістю 1399 грн., але наступного дня працівники магазину повідомили, що ціна товару змінилась і необхідно сплатити різницю. Коли споживач відмовився і почав відстоювати свої права, йому повідомили, що даного товару немає в наявності і аналогічного не запропонували. Після розгляду справи спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли вирішити питання на користь споживача та за його бажанням було замінено товар на аналогічний.

    Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг Ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання Ви не можете, то звертайтеся за консультацією до територіального органу Держпродспоживслужби у Вашій області.





    Схожі новини
  • На Херсонщині фахівці Держпродспоживслужби продовжують карантинні рейди
  • Держпродспоживслужба Прикарпаття забезпечила повернення споживачу 8 тис грн
  • На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • Порушники прав споживачів відшкодували черкасцю 8,5 тис. грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку


До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав телевізор LG55SM8200PLA вартістю 20 899 грн у магазині "MOYO". У ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області провели позаплановий захід (контроль) в магазині "MOYO", у результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.

Ще один випадок стосується мешканки міста Вінниця, яка повідомила про порушення своїх прав у ТОВ "Техно-лайн", де придбала ноутбук Lenovo IdeaPad 330 неналежної якості. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів: покупцеві було запропоновано ремонт, не надавши аналогійчного товару з обмінного фонду. Фахівці Управління захисту споживачів провели позаплановий захід (контроль) в магазині "Техно-лайн", у результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі - 14 639 грн.

У м. Хмільник у магазині "Comfy" споживач замовив фітнес-браслет Samsung GalaxyFitSilver вартістю 1399 грн., але наступного дня працівники магазину повідомили, що ціна товару змінилась і необхідно сплатити різницю. Коли споживач відмовився і почав відстоювати свої права, йому повідомили, що даного товару немає в наявності і аналогічного не запропонували. Після розгляду справи спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли вирішити питання на користь споживача та за його бажанням було замінено товар на аналогічний.

Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг Ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання Ви не можете, то звертайтеся за консультацією до територіального органу Держпродспоживслужби у Вашій області.





Схожі новини
  • На Херсонщині фахівці Держпродспоживслужби продовжують карантинні рейди
  • Держпродспоживслужба Прикарпаття забезпечила повернення споживачу 8 тис грн
  • На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • Порушники прав споживачів відшкодували черкасцю 8,5 тис. грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.