Аграрний тиждень. Україна
» » Аграрії побоюються втрати конкурентоспроможності через введення мит на ДТ
» » Аграрії побоюються втрати конкурентоспроможності через введення мит на ДТ

    Аграрії побоюються втрати конкурентоспроможності через введення мит на ДТ






    Аграрні виробники оцінюють додаткові витрати в разі введення мит на імпорт дизельного палива в 58 млн доларів, що знизить рентабельність сільгоспвиробників і вплине на їх конкурентоспроможність. Про це enkorr повідомив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов.

    За його словами, введення мита на імпортні нафтопродукти призведе до зростання цін на нього і негативно позначиться на аграріях, які є ключовим споживачем ДТ.

    “Будь-яке підвищення мит призведе до збільшення вартості дизельного палива, а будь-яке збільшення вартості дизельного палива знизить рентабельність сільгоспвиробника. У той час, коли сільгоспвиробник і так знаходиться без підтримки держави і невідомих турбулентних економічних умовах”,— зазначив Горбачьов.

    Він заявив, що зернова асоціація категорично проти введення будь-яких мит.

    “Я згоден, питання політичне, у нас з вами війна на сході, і ми ніби як звідти беремо дизельне паливо … це неправильно. Тільки чому за це повинні заплатити фермери і звичайні люди? Але в першу чергу постраждають аграрії… Йде прибирання, після неї почнеться посівна, повинні бути запаси дизельного палива, всі його будуть купувати, а потім виявиться, що ніяких компенсацій за дороге ДТ від держави не буде”, — говорить президент УЗА.

    Горбачьов зазначив, що асоціація, яку він представляє, реагує на всі подібного роду заяви і неодноразово зверталася до державних органів з проханням не вводити ці мита, але жодної реакції поки немає.

    “Ми висловлюємо свою думку, при цьому нам не завжди вдається відстоювати свої інтереси, але нам необхідно державі донести, що подібними ініціативами нас знову придавлюють до нігтя”, — резюмував він.

    Нагадаємо, в лютому 2020 р. “Укртатнафта” спільно з “Нафтогаз” подали скаргу в Міжвідомчу комісію з питань міжнародної торгівлі (МКМТ), вимагаючи ввести мита на імпорт ДТ і ЗВГ з Росії на рівні 8,46% з щорічним підвищенням до 25,4% до 2024 р. Під тиском депутатів, орієнтованих на групи “Приват”, рішення про відмову у введенні обмежень на імпорт російського палива відкладено на червень.

    За оцінками Нафтогазової асоціації України, у разі введення мит економіка України буде щорічно втрачати близько 11 млрд грн.

    В “Консалтинговій групі А-95” зазначають, що закупівельні ціни на дизельне паливо та скраплений газ в Україні можуть стати максимальними в Європі в разі введення обмежень на імпорт нафтопродуктів, чого домагаються українські нафтопереробні компанії.

    https://enkorr.ua





    Схожі новини
  • Запровадження мита на дизпаливо призведе до тотального здорожчання, – експерт
  • Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо
  • Аграрії попереджають про негативний ефект від введення мит на дизпаливо
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аграрії побоюються втрати конкурентоспроможності через введення мит на ДТ






Аграрні виробники оцінюють додаткові витрати в разі введення мит на імпорт дизельного палива в 58 млн доларів, що знизить рентабельність сільгоспвиробників і вплине на їх конкурентоспроможність. Про це enkorr повідомив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов.

За його словами, введення мита на імпортні нафтопродукти призведе до зростання цін на нього і негативно позначиться на аграріях, які є ключовим споживачем ДТ.

“Будь-яке підвищення мит призведе до збільшення вартості дизельного палива, а будь-яке збільшення вартості дизельного палива знизить рентабельність сільгоспвиробника. У той час, коли сільгоспвиробник і так знаходиться без підтримки держави і невідомих турбулентних економічних умовах”,— зазначив Горбачьов.

Він заявив, що зернова асоціація категорично проти введення будь-яких мит.

“Я згоден, питання політичне, у нас з вами війна на сході, і ми ніби як звідти беремо дизельне паливо … це неправильно. Тільки чому за це повинні заплатити фермери і звичайні люди? Але в першу чергу постраждають аграрії… Йде прибирання, після неї почнеться посівна, повинні бути запаси дизельного палива, всі його будуть купувати, а потім виявиться, що ніяких компенсацій за дороге ДТ від держави не буде”, — говорить президент УЗА.

Горбачьов зазначив, що асоціація, яку він представляє, реагує на всі подібного роду заяви і неодноразово зверталася до державних органів з проханням не вводити ці мита, але жодної реакції поки немає.

“Ми висловлюємо свою думку, при цьому нам не завжди вдається відстоювати свої інтереси, але нам необхідно державі донести, що подібними ініціативами нас знову придавлюють до нігтя”, — резюмував він.

Нагадаємо, в лютому 2020 р. “Укртатнафта” спільно з “Нафтогаз” подали скаргу в Міжвідомчу комісію з питань міжнародної торгівлі (МКМТ), вимагаючи ввести мита на імпорт ДТ і ЗВГ з Росії на рівні 8,46% з щорічним підвищенням до 25,4% до 2024 р. Під тиском депутатів, орієнтованих на групи “Приват”, рішення про відмову у введенні обмежень на імпорт російського палива відкладено на червень.

За оцінками Нафтогазової асоціації України, у разі введення мит економіка України буде щорічно втрачати близько 11 млрд грн.

В “Консалтинговій групі А-95” зазначають, що закупівельні ціни на дизельне паливо та скраплений газ в Україні можуть стати максимальними в Європі в разі введення обмежень на імпорт нафтопродуктів, чого домагаються українські нафтопереробні компанії.

https://enkorr.ua





Схожі новини
  • Запровадження мита на дизпаливо призведе до тотального здорожчання, – експерт
  • Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо
  • Аграрії попереджають про негативний ефект від введення мит на дизпаливо
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.