Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%
АТУ»Новини»Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%

    Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%


    Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%

     Криза COVID-19 у поєднанні з низкою змін, які вже відбулися на світовому ринку (флекситаризм, веганські тенденції чи криза АЧС), вплинули на виробників м’яса по всьому світу, повідомляє Bloomberg. Продовольча та сільськогосподарська організація ООН передбачає падіння споживання на глобальному рівні на 3% лише цього року. Зміни будуть спостерігатися на всіх великих ринках.


    Очікується, що в ЄС споживання свинини впаде до семирічного мінімуму, попит на яловичину та курятину також зменшиться, прогнозує американський Департамент сільського господарства (USDA). У Німеччині вже спостерігається значне зменшення кількості споживачів, які вживають м’ясо або ковбаси щодня – 26% 2020 року проти 34% у 2015 році.
    У США все залежить від того, як працюватимуть заклади громадського харчування.
     
    “Якщо ресторани в майбутньому структурно виглядають по-іншому, а кількість випадків прийомів їжі поза домом постійно змінюватиметься, справедливо можна стверджувати, що споживання м’яса зменшиться”, – пояснив Декер Уокер, експерт з агробізнесу Boston Consulting Group.
     
    Споживання свинини в Китаї в цьому році може впасти приблизно на 35% у порівнянні з рівнем, що спостерігався до поширення АЧС та пандемії.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Американці відмовляються від яловичини на користь курки
  • Прогноз: як АЧС та COVID-19 вплинуть на ринок птиці в Китаї
  • Попит на птицю в ЄС зростатиме до 2023 року
  • Світовому ринку передбачили дефіцит яловичини
  • Цього року українці споживають майже на 16% більше молока, ніж торік – Укрмолпром

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%

08 липень, Розділ Новини, переглядів 1 929

Прогноз: через COVID-19 споживання м’яса цього року може зменшитись на 3%

 Криза COVID-19 у поєднанні з низкою змін, які вже відбулися на світовому ринку (флекситаризм, веганські тенденції чи криза АЧС), вплинули на виробників м’яса по всьому світу, повідомляє Bloomberg. Продовольча та сільськогосподарська організація ООН передбачає падіння споживання на глобальному рівні на 3% лише цього року. Зміни будуть спостерігатися на всіх великих ринках.


Очікується, що в ЄС споживання свинини впаде до семирічного мінімуму, попит на яловичину та курятину також зменшиться, прогнозує американський Департамент сільського господарства (USDA). У Німеччині вже спостерігається значне зменшення кількості споживачів, які вживають м’ясо або ковбаси щодня – 26% 2020 року проти 34% у 2015 році.
У США все залежить від того, як працюватимуть заклади громадського харчування.
 
“Якщо ресторани в майбутньому структурно виглядають по-іншому, а кількість випадків прийомів їжі поза домом постійно змінюватиметься, справедливо можна стверджувати, що споживання м’яса зменшиться”, – пояснив Декер Уокер, експерт з агробізнесу Boston Consulting Group.
 
Споживання свинини в Китаї в цьому році може впасти приблизно на 35% у порівнянні з рівнем, що спостерігався до поширення АЧС та пандемії.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Американці відмовляються від яловичини на користь курки
  • Прогноз: як АЧС та COVID-19 вплинуть на ринок птиці в Китаї
  • Попит на птицю в ЄС зростатиме до 2023 року
  • Світовому ринку передбачили дефіцит яловичини
  • Цього року українці споживають майже на 16% більше молока, ніж торік – Укрмолпром

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.