Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам понад 50000 гривень за неякісне обладнання та меблі
АТУ»Новини»На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам понад 50000 гривень за неякісне обладнання та меблі

    На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам понад 50000 гривень за неякісне обладнання та меблі


    Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.

    Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.

    Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав інвертор мережевий SolarLake 60000 TL-PV вартістю 47394 грн в ТОВ "Екоенергопромінь" (вул. Заводська, 13/1, с. Деребчин, Шаргородський район, Вінницька область). В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів і забрав пристрій на ремонт, але порушив термін його виконання, в зв'язку з чим споживач поніс збитки. 03 червня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в ТОВ "Екоенергопромінь", в результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.

    Мешканка міста Бершадь повідомила про порушення своїх прав у ТОВ "Ясен-Поділля" (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Бершадь, Вінницька область), де придбала меблі з заводським браком за ціною 7495 грн. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а замінити товар було неможливо, оскільки вся партія виявилась з недоліками. 09 липня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині ТОВ "Ясен-Поділля", в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі, 7495 грн.

    Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Держпродспоживслужби.

    Вдалих вам покупок!





    Схожі новини
  • На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку
  • На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги
  • За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень
  • На Франківщині відбудеться семінар нарада щодо питань гарантійних зобов’язань виробника та прав споживачів
  • Держпродспоживслужба Прикарпаття забезпечила повернення споживачу 8 тис грн

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам понад 50000 гривень за неякісне обладнання та меблі

16 липень, Розділ Новини, переглядів 1 329

Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.

Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.

Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав інвертор мережевий SolarLake 60000 TL-PV вартістю 47394 грн в ТОВ "Екоенергопромінь" (вул. Заводська, 13/1, с. Деребчин, Шаргородський район, Вінницька область). В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів і забрав пристрій на ремонт, але порушив термін його виконання, в зв'язку з чим споживач поніс збитки. 03 червня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в ТОВ "Екоенергопромінь", в результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.

Мешканка міста Бершадь повідомила про порушення своїх прав у ТОВ "Ясен-Поділля" (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Бершадь, Вінницька область), де придбала меблі з заводським браком за ціною 7495 грн. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а замінити товар було неможливо, оскільки вся партія виявилась з недоліками. 09 липня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині ТОВ "Ясен-Поділля", в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі, 7495 грн.

Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Держпродспоживслужби.

Вдалих вам покупок!





Схожі новини
  • На Вінниччині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісну техніку
  • На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги
  • За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень
  • На Франківщині відбудеться семінар нарада щодо питань гарантійних зобов’язань виробника та прав споживачів
  • Держпродспоживслужба Прикарпаття забезпечила повернення споживачу 8 тис грн

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.