Аграрний тиждень. Україна
» » Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту
» » Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту

    Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту


    Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту

    Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень в пік агросезону може зірвати експортні зобов’язання виробників та України в цілому.

    Видання нагадує, з 18 вересня Укрзалізниця припиняє дію договору про перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів. Причиною стало розслідування АМКУ за скаргою найбільших металургійних компаній. АМКУ визнав графікові перевезення такими, що створюють нерівні умови для власників вантажів.

    При звичайних перевезеннях відправник не може впливати на терміни доставки і обслуговується в порядку черги. Це спровокувало дефіцит вагонів в розпал сезону, який припадає на 4 квартал.

    У минулому році УЗ запропонувала перевезення за фіксованим графіком. Нова послуга принесла компанії додатково близько 207 млн ​​грн прибутку і істотно прискорила відправку вантажів. Рух за розкладом маршрутних поїздів відповідає концепції точної залізниці (Precision Scheduled Railroading), яку впроваджують залізниці світу, зокрема США і Канади.

    За підсумками жовтня-грудня 2019 року, в Україні частка графікових перевезень в загальному обсязі транспортування зерна склала 37%. При цьому частка маршрутизації зернових в країнах-конкурентах досягає 70%.

    – У порівнянні з розвиненими країнами рівень маршрутизації в Україні дуже низький. Через це виробники програють конкуренцію на глобальному ринку в швидкості і вартості перевезень. У цьому контексті відмова від графікових перевезень – алогічне і антинаукове рішення, – повідомляє видання.

    У минулому маркетинговому році графікові перевезення підвищили прогнозованість використання рухомого складу, скоротили дефіцит вагонів і в цілому позитивно позначилися на пропускній здатності залізниці. Зараз же АМКУ поставив під загрозу перевезення і змушує виробників в розпал сезону в екстреному порядку диверсифікувати логістику.

    Розслідування АМКУ і вимушене рішення Укрзалізниці може привести до зриву експортних поставок України, що негативно позначиться на всій економіці, пише 24 канал.

    АПК – ключовий відправник вантажів залізницею. Частка аграрного експорту в усіх валютних надходженнях в країну складає 40%. У минулому році Україна посіла друге місце в світі з експорту зернових ($ 9,6 млрд). Подальше зростання стримується обмеженнями в надійному, швидкому і точному транспортуванні продукції до морських портів.

    ІЦ УАК за матеріалами Аgronews

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції
  • Укрзалізниця оприлюднила новий договір на перевезення вантажів
  • Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів
  • «Укрзалізниця» запустила три контейнерних поїзда для перевезення зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту


Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень вдарить по аграрному експорту

Відмова Укрзалізниці від графікових перевезень в пік агросезону може зірвати експортні зобов’язання виробників та України в цілому.

Видання нагадує, з 18 вересня Укрзалізниця припиняє дію договору про перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів. Причиною стало розслідування АМКУ за скаргою найбільших металургійних компаній. АМКУ визнав графікові перевезення такими, що створюють нерівні умови для власників вантажів.

При звичайних перевезеннях відправник не може впливати на терміни доставки і обслуговується в порядку черги. Це спровокувало дефіцит вагонів в розпал сезону, який припадає на 4 квартал.

У минулому році УЗ запропонувала перевезення за фіксованим графіком. Нова послуга принесла компанії додатково близько 207 млн ​​грн прибутку і істотно прискорила відправку вантажів. Рух за розкладом маршрутних поїздів відповідає концепції точної залізниці (Precision Scheduled Railroading), яку впроваджують залізниці світу, зокрема США і Канади.

За підсумками жовтня-грудня 2019 року, в Україні частка графікових перевезень в загальному обсязі транспортування зерна склала 37%. При цьому частка маршрутизації зернових в країнах-конкурентах досягає 70%.

– У порівнянні з розвиненими країнами рівень маршрутизації в Україні дуже низький. Через це виробники програють конкуренцію на глобальному ринку в швидкості і вартості перевезень. У цьому контексті відмова від графікових перевезень – алогічне і антинаукове рішення, – повідомляє видання.

У минулому маркетинговому році графікові перевезення підвищили прогнозованість використання рухомого складу, скоротили дефіцит вагонів і в цілому позитивно позначилися на пропускній здатності залізниці. Зараз же АМКУ поставив під загрозу перевезення і змушує виробників в розпал сезону в екстреному порядку диверсифікувати логістику.

Розслідування АМКУ і вимушене рішення Укрзалізниці може привести до зриву експортних поставок України, що негативно позначиться на всій економіці, пише 24 канал.

АПК – ключовий відправник вантажів залізницею. Частка аграрного експорту в усіх валютних надходженнях в країну складає 40%. У минулому році Україна посіла друге місце в світі з експорту зернових ($ 9,6 млрд). Подальше зростання стримується обмеженнями в надійному, швидкому і точному транспортуванні продукції до морських портів.

ІЦ УАК за матеріалами Аgronews

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції
  • Укрзалізниця оприлюднила новий договір на перевезення вантажів
  • Новий Договір з організації перевезення вантажів буде введено в дію з 1 липня
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів
  • «Укрзалізниця» запустила три контейнерних поїзда для перевезення зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.