Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ уклала перший договір у рамках експерименту із допуску приватних локомотивів на залізницю, – Владислав Криклій
» » УЗ уклала перший договір у рамках експерименту із допуску приватних локомотивів на залізницю, – Владислав Криклій

    УЗ уклала перший договір у рамках експерименту із допуску приватних локомотивів на залізницю, – Владислав Криклій






    У рамках запровадження експериментального проекту із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування Укрзалізниця уклала договір з першим партнером – ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія». Вона здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на декількох визначених дільницях залізниці на Західній Україні.

    «Ми продовжуємо поступово рухатись до реалізації експерименту із допуску суб’єктів приватної тяги на залізницю. УЗ вже уклала договір з першим учасником цього експериментального проекту – Українською локомотивобудівною компанією. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці і створити конкурентний ринок залізничних перевезень. Це також одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення більше одного перевізника на залізниці. Наразі відбір інших учасників для участі в експерименті ще триває. Вдячний всім представникам ринку за зацікавленість до цього проекту», – зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

    За словами очільника Міністерства, на основі досвіду реалізації укладеного договору буде прийнято рішення про подальше впровадження експерименту.

    Напрямки, за якими буде здійснювати курсування приватних локомотивів ТОВ «Українська локомотивна компанія»:

    • Стрий – Івано-Франківськ;

    • Тернопіль – Шепетівка;

    • Шепетівка – Калинівка 1;

    • Старокостянтинів 2 – Гречани;

    • Старокостянтинів 1 – Гречани;

    • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;

    • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;

    • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;

    • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;

    • Соснівка – Коростень;

    • Сокаль – Клепарів.

    Нагадаємо, раніше правління АТ «Укрзалізниця» затвердило договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці.

    https://www.kmu.gov.ua





    Схожі новини
  • УЗ вперше допустить приватну тягу на залізницю
  • В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги
  • Литва зацікавилася проєктом з допуску приватної тяги на українській залізниці
  • Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ уклала перший договір у рамках експерименту із допуску приватних локомотивів на залізницю, – Владислав Криклій






У рамках запровадження експериментального проекту із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування Укрзалізниця уклала договір з першим партнером – ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія». Вона здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на декількох визначених дільницях залізниці на Західній Україні.

«Ми продовжуємо поступово рухатись до реалізації експерименту із допуску суб’єктів приватної тяги на залізницю. УЗ вже уклала договір з першим учасником цього експериментального проекту – Українською локомотивобудівною компанією. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці і створити конкурентний ринок залізничних перевезень. Це також одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення більше одного перевізника на залізниці. Наразі відбір інших учасників для участі в експерименті ще триває. Вдячний всім представникам ринку за зацікавленість до цього проекту», – зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За словами очільника Міністерства, на основі досвіду реалізації укладеного договору буде прийнято рішення про подальше впровадження експерименту.

Напрямки, за якими буде здійснювати курсування приватних локомотивів ТОВ «Українська локомотивна компанія»:

• Стрий – Івано-Франківськ;

• Тернопіль – Шепетівка;

• Шепетівка – Калинівка 1;

• Старокостянтинів 2 – Гречани;

• Старокостянтинів 1 – Гречани;

• Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;

• Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;

• Гусятин – Ярмолинці – Гречани;

• Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;

• Соснівка – Коростень;

• Сокаль – Клепарів.

Нагадаємо, раніше правління АТ «Укрзалізниця» затвердило договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці.

https://www.kmu.gov.ua





Схожі новини
  • УЗ вперше допустить приватну тягу на залізницю
  • В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги
  • Литва зацікавилася проєктом з допуску приватної тяги на українській залізниці
  • Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.