Аграрний тиждень. Україна
» » Бізнес обговорить нові реалії ринку річкових перевезень
» » Бізнес обговорить нові реалії ринку річкових перевезень

    Бізнес обговорить нові реалії ринку річкових перевезень


         18 березня у Києві уже втретє відбудеться «Річковий Форум 2021: вантажі, перевізники, термінали». Концепція Форуму: «Незалежний майданчик для відвертих фахових дискусій та інтерв’ю». 

         «Цього року головні теми Форуму: «Де брати додаткові вантажі для річкових перевезень» та «Як жити в нових реаліях ринку після прийняття річкового закону», - розповідає його співорганізатор Ігор Гошовський.

         За його словами, минулого року цей ринок зіткнувся зі значними викликами, що полягали у дефіциті вантажу та прийняттям закону про внутрішній водний транспорт, що є вкрай невигідним для тих операторів флоту, що вже інвестували в галузь значні кошти.

         «Спробуємо на Форумі зрозуміти, як адаптуватися до нових умов і разом з представниками влади (Верховна Рада, Міністерство інфраструктури), авторами закону і безпосередньо бізнесу, що працює на річках, дійти спільного розуміння в частині напрацювання таких підзаконних актів і нових законодавчих ініціатив, що у подальшому матимуть лише позитивний вплив на відродження річкових перевезень» - деталізує Ігор Гошовський.

         «Традиційно у дискусійних панелях Форуму будуть представлені власники і топ-менеджери компаній, що або вже оперують річковим флотом і терміналами, або є вантажовідправниками. Такий комунікаційний майданчик ми створили для того, щоб бізнес мав змогу ділитися своїм досвідом. Адже інтерес до річкових перевезень, попри минулорічну кризу, колосальний і «Річковий Форум» - унікальна можливість для всіх інтересантів дізнатися про всі нюанси цього ринку безпосередньо від його учасників», - стверджує співорганізатор Форуму Андрій Муравський.

         «Річковий Форум», завдяки високому рівню учасників, уже став головним майданчиком галузі, де обговорюється реальний стан справ річкових перевезень, їх перспектива, проблеми та шляхи вирішення, укладаються контракти, знаходяться партнери.

         Цьогоріч Форум традиційно складатиметься з дискусійних панелей. Перша - «Закон про Внутрішній водний транспорт. Як жити в нових реаліях». Друга дискусійна панель: «Флот і перевізники. Що змінить іноземний прапор в каботажі». Третя - «Інфраструктура. Хто як і чому інвестує в річкові термінали». Четверта дискусійна панель «Річкова вантажна база. Де брати додаткові вантажі та як здешевити логістику».



    Схожі новини
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій
  • На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці
  • Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Бізнес обговорить нові реалії ринку річкових перевезень


     18 березня у Києві уже втретє відбудеться «Річковий Форум 2021: вантажі, перевізники, термінали». Концепція Форуму: «Незалежний майданчик для відвертих фахових дискусій та інтерв’ю». 

     «Цього року головні теми Форуму: «Де брати додаткові вантажі для річкових перевезень» та «Як жити в нових реаліях ринку після прийняття річкового закону», - розповідає його співорганізатор Ігор Гошовський.

     За його словами, минулого року цей ринок зіткнувся зі значними викликами, що полягали у дефіциті вантажу та прийняттям закону про внутрішній водний транспорт, що є вкрай невигідним для тих операторів флоту, що вже інвестували в галузь значні кошти.

     «Спробуємо на Форумі зрозуміти, як адаптуватися до нових умов і разом з представниками влади (Верховна Рада, Міністерство інфраструктури), авторами закону і безпосередньо бізнесу, що працює на річках, дійти спільного розуміння в частині напрацювання таких підзаконних актів і нових законодавчих ініціатив, що у подальшому матимуть лише позитивний вплив на відродження річкових перевезень» - деталізує Ігор Гошовський.

     «Традиційно у дискусійних панелях Форуму будуть представлені власники і топ-менеджери компаній, що або вже оперують річковим флотом і терміналами, або є вантажовідправниками. Такий комунікаційний майданчик ми створили для того, щоб бізнес мав змогу ділитися своїм досвідом. Адже інтерес до річкових перевезень, попри минулорічну кризу, колосальний і «Річковий Форум» - унікальна можливість для всіх інтересантів дізнатися про всі нюанси цього ринку безпосередньо від його учасників», - стверджує співорганізатор Форуму Андрій Муравський.

     «Річковий Форум», завдяки високому рівню учасників, уже став головним майданчиком галузі, де обговорюється реальний стан справ річкових перевезень, їх перспектива, проблеми та шляхи вирішення, укладаються контракти, знаходяться партнери.

     Цьогоріч Форум традиційно складатиметься з дискусійних панелей. Перша - «Закон про Внутрішній водний транспорт. Як жити в нових реаліях». Друга дискусійна панель: «Флот і перевізники. Що змінить іноземний прапор в каботажі». Третя - «Інфраструктура. Хто як і чому інвестує в річкові термінали». Четверта дискусійна панель «Річкова вантажна база. Де брати додаткові вантажі та як здешевити логістику».



Схожі новини
  • “Грейн-Трансшипмент” призупинив проект будівництва барж-п’ятитисячників через “річковий” закон
  • Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій
  • На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці
  • Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.