Аграрний тиждень. Україна
» » Опубліковано проект постанови щодо продовження терміну експлуатації вантажних вагонів
» » Опубліковано проект постанови щодо продовження терміну експлуатації вантажних вагонів

    Опубліковано проект постанови щодо продовження терміну експлуатації вантажних вагонів






    Документом пропонується встановити, що після закінчення терміну експлуатації вантажних вагонів, допускається продовження терміну їх експлуатації.

    Міністерство інфраструктури України опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну “Деякі питання визначення умов і порядку організації діяльності залізничного транспорту загального користування”, розробленого з метою врегулювання механізму продовження терміну експлуатації вантажних вагонів і підвищення зацікавленості операторів в закупівлі нових вантажних залізничних вагонів українських виробників.

    Як пише ЦТС, в тексті постанови пропонується встановити, що після закінчення терміну експлуатації вантажних вагонів, встановленого виробником, допускається продовження терміну їх експлуатації на залізничному транспорті загального користування.

    Міністерству інфраструктури пропонується в тримісячний термін розробити і затвердити Порядок проведення комплексу діагностичних, ремонтних і реєстраційних операцій, спрямованих на продовження терміну експлуатації вантажних вагонів, встановленого виробником, і визначити термін продовження експлуатації таких вагонів.

    У пояснювальній записці до проекту постанови йдеться, що станом на 07 червня 2021 року зареєстрований парк українських вантажних вагонів становить понад 200 тис. одиниць, з яких 26,5 тис. вантажних вагонів, заблокованих на тимчасово окупованих територіях Донбасу і Криму. З наявних вантажних вагонів в кількості 174,07 тис. одиниць 72,5% (126 тис. одиниць) експлуатуються з вичерпаним нормативним терміном служби. При цьому наголошується, що конструкцією вантажного вагона передбачається певний запас надійності з урахуванням найбільш складних умов експлуатації, а практика оцінки залишкового ресурсу та визначення можливості експлуатації транспортних засобів по закінченню призначеного виробником терміну служби характерна для всіх видів транспорту в усьому світі.

    Також в пояснювальній записці сказано, що реалізація акта ускладнить участь іноземних власників вагонів у внутрішніх перевезеннях вантажів в Україні. Що підвищить конкуренцію на ринку перевезень серед власників вагонів – резидентів України, але через зменшення загального парку вантажних вагонів поступово збільшиться вартість нових українських вагонів.

    Також реалізація акта, на думку його розробників, дозволить збільшити обсяги будівництва та ремонту вантажних вагонів внаслідок технічних обмежень для власників вагонів – нерезидентів про необхідність ремонту їх вагонів (для подальшого використання у внутрішніх українських перевезеннях) тільки на українському вагонобудівних або вагоноремонтних підприємствах.

    https://cfts.org.ua





    Схожі новини
  • Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів
  • УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом
  • Прес-анонс: Скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів призведе до зростання витрат вантажовідправників і втрат економіки України
  • «Укрзалізниця» планує встановити квоти на імпорт іноземних вантажних вагонів і заборонити навантаження вагонів нерезидентів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Опубліковано проект постанови щодо продовження терміну експлуатації вантажних вагонів






Документом пропонується встановити, що після закінчення терміну експлуатації вантажних вагонів, допускається продовження терміну їх експлуатації.

Міністерство інфраструктури України опублікувало для громадського обговорення проект постанови Кабміну “Деякі питання визначення умов і порядку організації діяльності залізничного транспорту загального користування”, розробленого з метою врегулювання механізму продовження терміну експлуатації вантажних вагонів і підвищення зацікавленості операторів в закупівлі нових вантажних залізничних вагонів українських виробників.

Як пише ЦТС, в тексті постанови пропонується встановити, що після закінчення терміну експлуатації вантажних вагонів, встановленого виробником, допускається продовження терміну їх експлуатації на залізничному транспорті загального користування.

Міністерству інфраструктури пропонується в тримісячний термін розробити і затвердити Порядок проведення комплексу діагностичних, ремонтних і реєстраційних операцій, спрямованих на продовження терміну експлуатації вантажних вагонів, встановленого виробником, і визначити термін продовження експлуатації таких вагонів.

У пояснювальній записці до проекту постанови йдеться, що станом на 07 червня 2021 року зареєстрований парк українських вантажних вагонів становить понад 200 тис. одиниць, з яких 26,5 тис. вантажних вагонів, заблокованих на тимчасово окупованих територіях Донбасу і Криму. З наявних вантажних вагонів в кількості 174,07 тис. одиниць 72,5% (126 тис. одиниць) експлуатуються з вичерпаним нормативним терміном служби. При цьому наголошується, що конструкцією вантажного вагона передбачається певний запас надійності з урахуванням найбільш складних умов експлуатації, а практика оцінки залишкового ресурсу та визначення можливості експлуатації транспортних засобів по закінченню призначеного виробником терміну служби характерна для всіх видів транспорту в усьому світі.

Також в пояснювальній записці сказано, що реалізація акта ускладнить участь іноземних власників вагонів у внутрішніх перевезеннях вантажів в Україні. Що підвищить конкуренцію на ринку перевезень серед власників вагонів – резидентів України, але через зменшення загального парку вантажних вагонів поступово збільшиться вартість нових українських вагонів.

Також реалізація акта, на думку його розробників, дозволить збільшити обсяги будівництва та ремонту вантажних вагонів внаслідок технічних обмежень для власників вагонів – нерезидентів про необхідність ремонту їх вагонів (для подальшого використання у внутрішніх українських перевезеннях) тільки на українському вагонобудівних або вагоноремонтних підприємствах.

https://cfts.org.ua





Схожі новини
  • Уряд підтримає національного виробника через оновлення вантажних вагонів
  • УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом
  • Прес-анонс: Скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів призведе до зростання витрат вантажовідправників і втрат економіки України
  • «Укрзалізниця» планує встановити квоти на імпорт іноземних вантажних вагонів і заборонити навантаження вагонів нерезидентів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.