Аграрний тиждень. Україна
» » Тарифи на автоперевезення зерна відновилися до рівня 2019/20 МР – аналітики
» » Тарифи на автоперевезення зерна відновилися до рівня 2019/20 МР – аналітики

    Тарифи на автоперевезення зерна відновилися до рівня 2019/20 МР – аналітики






    Ринок автомобільних перевезень зерна почав відновлюватися. Вперше після стагнації минулого сезону ставки фрахту з червня 2021 року повернулися до рівня 2019/20 МР.

    Про це повідомили аналітики Zernovoz.ua за результатами свого опитування.

    «Вперше (опитування ми проводимо з 2019 року) 61,5% респондентів відповіли, що задоволені і під час збирання ранніх культур», – пише Zernovoz.ua.


    Середні тарифи на автоперевезення зерна

    Майже всі опитані учасники ринку вважають, що тарифи будуть рости і під час збирання пізніх культур. Аналітики відзначають, що така одностайність серед операторів ринку також зустрічається вперше.

    На думку Zernovoz.ua, ставки фрахту ростуть через декілька причин:



    Товарна інфляція. Вона дійшла до зернової логістики слідом за світовими ринками. Перевізники просто не можуть ігнорувати факт зростання вартості палива, запчастин та інших статей витрат операційної діяльності.



    Зростання обсягів валових зборів основних культур. Рекордний урожай ранніх зернових, а також високі прогнози по пізнім культурам актуалізував питання пікових навантажень на зернову логістику в розпал сезону, яка спостерігається в червні-липні і вересні-жовтні. Це стимулює зростання тарифів.



    Падіння обсягів перевезень зернових залізничним транспортом через зрив підготовки хоперів до нового сезону.

    «Ми запитали респондентів, як проблеми «Укрзалізниці» позначилися на перевезеннях автомобільним транспортом. Хоча більша частина, а саме 57,5% опитаних не бачать змін, ми зафіксували різке зростання частки авто в доставці продукції АПК в порти. У червні поточного року цей показник становив 49%, а в липні 55%, що є абсолютним максимумом за три останніх роки», – відзначили аналітики.


    За даними опитування Zernovoz.ua

    Ці три чинники впливають ще на баланс попиту і пропозиції автозерновозів. Рік тому більше 90% опитаних говорили, що на ринку профіцит вантажівок і це негативно впливає на ринок. У новому сезоні 2021/22 лише третина впевнена, що існує надлишок.

    https://elevatorist.com





    Схожі новини
  • На українському ринку існує профіцит зерновозів Джерело
  • Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати
  • За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%
  • ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Тарифи на автоперевезення зерна відновилися до рівня 2019/20 МР – аналітики






Ринок автомобільних перевезень зерна почав відновлюватися. Вперше після стагнації минулого сезону ставки фрахту з червня 2021 року повернулися до рівня 2019/20 МР.

Про це повідомили аналітики Zernovoz.ua за результатами свого опитування.

«Вперше (опитування ми проводимо з 2019 року) 61,5% респондентів відповіли, що задоволені і під час збирання ранніх культур», – пише Zernovoz.ua.


Середні тарифи на автоперевезення зерна

Майже всі опитані учасники ринку вважають, що тарифи будуть рости і під час збирання пізніх культур. Аналітики відзначають, що така одностайність серед операторів ринку також зустрічається вперше.

На думку Zernovoz.ua, ставки фрахту ростуть через декілька причин:



Товарна інфляція. Вона дійшла до зернової логістики слідом за світовими ринками. Перевізники просто не можуть ігнорувати факт зростання вартості палива, запчастин та інших статей витрат операційної діяльності.



Зростання обсягів валових зборів основних культур. Рекордний урожай ранніх зернових, а також високі прогнози по пізнім культурам актуалізував питання пікових навантажень на зернову логістику в розпал сезону, яка спостерігається в червні-липні і вересні-жовтні. Це стимулює зростання тарифів.



Падіння обсягів перевезень зернових залізничним транспортом через зрив підготовки хоперів до нового сезону.

«Ми запитали респондентів, як проблеми «Укрзалізниці» позначилися на перевезеннях автомобільним транспортом. Хоча більша частина, а саме 57,5% опитаних не бачать змін, ми зафіксували різке зростання частки авто в доставці продукції АПК в порти. У червні поточного року цей показник становив 49%, а в липні 55%, що є абсолютним максимумом за три останніх роки», – відзначили аналітики.


За даними опитування Zernovoz.ua

Ці три чинники впливають ще на баланс попиту і пропозиції автозерновозів. Рік тому більше 90% опитаних говорили, що на ринку профіцит вантажівок і це негативно впливає на ринок. У новому сезоні 2021/22 лише третина впевнена, що існує надлишок.

https://elevatorist.com





Схожі новини
  • На українському ринку існує профіцит зерновозів Джерело
  • Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати
  • За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%
  • ДУМКА: Низькі ціни на фрахт зерновозів загрожує протестами перевізників
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.