Аграрний тиждень. Україна
» » Суецький канал підніме тариф на транзит на 6% із лютого
» » Суецький канал підніме тариф на транзит на 6% із лютого

    Суецький канал підніме тариф на транзит на 6% із лютого






    Адміністрація Суецького каналу (SCA) прийняла рішення з лютого 2022 року підвищити на 6% ставку транзитного збору для більшості типів суден, окрім ЗПГ-газовозів та круїзних лайнерів. Про це повідомила прес-служба SCA.

    Адміністрація каналу застосовує збалансовану та гнучку стратегію маркетингу та ціноутворення з огляду на глобальні економічні умови. Головна мета – зберегти конкурентоспроможність нашого маршруту”, – зазначила прес-служба.

    Зазначається, що тарифи для круїзних лайнерів, які прямують транзитом через канал, вирішено залишити на рівні 2021 року у зв’язку з тим, що цей тип судів найбільше постраждав від кризи пандемії Covid-19 порівняно з іншими. Очікується, що 2022 року круїзне судноплавство відновиться.

    Рішення не піднімати тариф для ЗПГ-газовозів у SCA пояснили загальносвітовою тенденцією стимулювання морської торгівлі ЗПГ для зниження рівня викидів шкідливих речовин в атмосферу.

    Згідно з прогнозами Міжнародного валютного фонду (МВФ), світова економіка зростатиме на 5,9% та 4,9% у 2021 та 2022 роках відповідно. МВФ і Світова організація торгівлі (СОТ) також очікують продовження зростання світових торгівельних перевезень і зростання попиту на морський транспорт на 6,7% і 4,7% відповідно в 2022 році, тим самим прогнозуючи збереження високих рівнів перевезення вантажів і гарний прибуток для судноплавних компаній.

    Суецький канал — безшлюзовий судноплавний канал, що з’єднує Середземне та Червоне моря і забезпечує найкоротший морський шлях між Європою та регіонами навколо Індійського океану та західної частини Тихого океану. Через канал проходить 10-12% світового морського вантажообігу. Довжина каналу – 160 кілометрів, ширина – до 350 метрів, глибина – 20 метрів.

    За даними SCA, протягом 2020 року через канал пройшло 19 тис. суден, або в середньому 51,5 судна на день з чистим тоннажем 1,17 млрд тонн. Близько 12% світової торгівлі проходить через штучний канал, який є основним джерелом твердої валюти для Єгипту.

    Доходи Єгипту від Суецького каналу збільшилися у 2020-2021 фінансовому році (ФР, липень 2020 – червень 2021) на 2,1% порівняно з попереднім роком – до рекордних $5,84 млрд.

    https://ports.ua





    Схожі новини
  • У Мінагрополітики розповіли про подальшу долю Північно-Кримського каналу
  • Новини компаній: Risoil інвестує у розвиток терміналу в порту «Чорноморськ» $70 млн
  • Україна з Туреччиною збираються побудувати новий судноплавний канал
  • Росія заборонила транзит української курятини
  • Після великодніх свят зниження цін на яйця відновиться

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Суецький канал підніме тариф на транзит на 6% із лютого






Адміністрація Суецького каналу (SCA) прийняла рішення з лютого 2022 року підвищити на 6% ставку транзитного збору для більшості типів суден, окрім ЗПГ-газовозів та круїзних лайнерів. Про це повідомила прес-служба SCA.

Адміністрація каналу застосовує збалансовану та гнучку стратегію маркетингу та ціноутворення з огляду на глобальні економічні умови. Головна мета – зберегти конкурентоспроможність нашого маршруту”, – зазначила прес-служба.

Зазначається, що тарифи для круїзних лайнерів, які прямують транзитом через канал, вирішено залишити на рівні 2021 року у зв’язку з тим, що цей тип судів найбільше постраждав від кризи пандемії Covid-19 порівняно з іншими. Очікується, що 2022 року круїзне судноплавство відновиться.

Рішення не піднімати тариф для ЗПГ-газовозів у SCA пояснили загальносвітовою тенденцією стимулювання морської торгівлі ЗПГ для зниження рівня викидів шкідливих речовин в атмосферу.

Згідно з прогнозами Міжнародного валютного фонду (МВФ), світова економіка зростатиме на 5,9% та 4,9% у 2021 та 2022 роках відповідно. МВФ і Світова організація торгівлі (СОТ) також очікують продовження зростання світових торгівельних перевезень і зростання попиту на морський транспорт на 6,7% і 4,7% відповідно в 2022 році, тим самим прогнозуючи збереження високих рівнів перевезення вантажів і гарний прибуток для судноплавних компаній.

Суецький канал — безшлюзовий судноплавний канал, що з’єднує Середземне та Червоне моря і забезпечує найкоротший морський шлях між Європою та регіонами навколо Індійського океану та західної частини Тихого океану. Через канал проходить 10-12% світового морського вантажообігу. Довжина каналу – 160 кілометрів, ширина – до 350 метрів, глибина – 20 метрів.

За даними SCA, протягом 2020 року через канал пройшло 19 тис. суден, або в середньому 51,5 судна на день з чистим тоннажем 1,17 млрд тонн. Близько 12% світової торгівлі проходить через штучний канал, який є основним джерелом твердої валюти для Єгипту.

Доходи Єгипту від Суецького каналу збільшилися у 2020-2021 фінансовому році (ФР, липень 2020 – червень 2021) на 2,1% порівняно з попереднім роком – до рекордних $5,84 млрд.

https://ports.ua





Схожі новини
  • У Мінагрополітики розповіли про подальшу долю Північно-Кримського каналу
  • Новини компаній: Risoil інвестує у розвиток терміналу в порту «Чорноморськ» $70 млн
  • Україна з Туреччиною збираються побудувати новий судноплавний канал
  • Росія заборонила транзит української курятини
  • Після великодніх свят зниження цін на яйця відновиться

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.