Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі
» » УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі

    УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі


    УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі

    Станом на 13 липня черга вагонів у напрямку західного кордону становила 32,4 тис. одиниць. В Укрзалізниці планують скоротити цю кількість ще вдвічі. Таку інформацію оприлюднив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

    Питання обговорювалося під час засідання Експортного офісу (ЕО) при Укрзалізниці, що відбулося 12 липня. У заході взяли участь керівники УЗ та майже 65 представників вантажовідправників-експортерів із різних галузей.

    «Головна мета роботи ЕО при УЗ — стимулювання експортних перевезень вантажів залізничним транспортом, вирішення поточних проблем експортерів», — зауважив Валерій Ткачов.

    Водночас в УЗ планують покращити зворотний зв’язок із бізнес-спільнотою. Для цього вдосконалюється робота контакт-центру філії «Центр транспортної логістики». За інформацією перевізника, у контакт-центрі ЦТЛ постійно чергують керівники департаментів управління рухом та комерційної роботи.

    «Їхнє завдання — оперативно вирішувати поточні питання вантажовідправників. Найбільше уваги приділятиметься питанням узгодження планів на навантаження в експортному сполученні та вирішенню питання підведення до кордону вагонів, що довгий час чекають перетину кордону та іншим питанням», — уточнив посадовець.

    Керівництво УЗ також розглядає питання утворення на базі департаменту комерційної роботи підрозділу, відповідального за взаємодію з бізнес-спільнотою щодо всіх питань, які виникають у процесі організації перевезення вантажів.

    «Окремо деякими експортерами порушувалося питання щодо можливості виділення квот на пріоритетний перетин кордону (для олії, зерна тощо). Наразі пропускна спроможність залізничних переходів справді не відповідає наявному попиту на перевезення вантажів з боку експортерів. На кордоні розгорнулася гостра конкуренція між різними вантажами за можливість перетину кордону. АТ «Укрзалізниця» не має повноважень втручатися в господарську діяльність та регулювати перетин кордону для окремих вантажів. Державним регулюванням має займатися КМУ, Мінекономіки, МІУ та інші ЦОВВи», — наголосив Валерій Ткачов.

    Наступне засідання Експортного офісу при УЗ заплановано на 22 липня.

    Нагадаємо, що станом на 11 липня до кордонів прямували 33,1 тис. вагонів.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • ЦТЛ з наступного тижня оприлюднюватиме оперативну статистику щодо зернових перевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі


УЗ має на меті скоротити чергу з вагонів на кордоні вдвічі

Станом на 13 липня черга вагонів у напрямку західного кордону становила 32,4 тис. одиниць. В Укрзалізниці планують скоротити цю кількість ще вдвічі. Таку інформацію оприлюднив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Питання обговорювалося під час засідання Експортного офісу (ЕО) при Укрзалізниці, що відбулося 12 липня. У заході взяли участь керівники УЗ та майже 65 представників вантажовідправників-експортерів із різних галузей.

«Головна мета роботи ЕО при УЗ — стимулювання експортних перевезень вантажів залізничним транспортом, вирішення поточних проблем експортерів», — зауважив Валерій Ткачов.

Водночас в УЗ планують покращити зворотний зв’язок із бізнес-спільнотою. Для цього вдосконалюється робота контакт-центру філії «Центр транспортної логістики». За інформацією перевізника, у контакт-центрі ЦТЛ постійно чергують керівники департаментів управління рухом та комерційної роботи.

«Їхнє завдання — оперативно вирішувати поточні питання вантажовідправників. Найбільше уваги приділятиметься питанням узгодження планів на навантаження в експортному сполученні та вирішенню питання підведення до кордону вагонів, що довгий час чекають перетину кордону та іншим питанням», — уточнив посадовець.

Керівництво УЗ також розглядає питання утворення на базі департаменту комерційної роботи підрозділу, відповідального за взаємодію з бізнес-спільнотою щодо всіх питань, які виникають у процесі організації перевезення вантажів.

«Окремо деякими експортерами порушувалося питання щодо можливості виділення квот на пріоритетний перетин кордону (для олії, зерна тощо). Наразі пропускна спроможність залізничних переходів справді не відповідає наявному попиту на перевезення вантажів з боку експортерів. На кордоні розгорнулася гостра конкуренція між різними вантажами за можливість перетину кордону. АТ «Укрзалізниця» не має повноважень втручатися в господарську діяльність та регулювати перетин кордону для окремих вантажів. Державним регулюванням має займатися КМУ, Мінекономіки, МІУ та інші ЦОВВи», — наголосив Валерій Ткачов.

Наступне засідання Експортного офісу при УЗ заплановано на 22 липня.

Нагадаємо, що станом на 11 липня до кордонів прямували 33,1 тис. вагонів.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Черги вагонів у напрямку прикордонних переходів суттєво скоротилися
  • УЗ запроваджує дві конвенції на перевезення до Румунії
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи
  • У напрямку західного кордону зростає накопичення зерновозів
  • ЦТЛ з наступного тижня оприлюднюватиме оперативну статистику щодо зернових перевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.