Станом на 8 вересня кількість вагонів, що очікують на передачу через кордон, скоротилася до 21 тис. 156 одиниць. Про це йшлося під час наради із представниками аграрного ринку 8 вересня, передає Rail.insider.
За словами заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, за тиждень загальне накопичення вагонів у напрямку прикордонних переходів зменшилося на 3873 одиниці.
Також скорочується кількість вагонів, що прямують до західних переходів із зерновими вантажами: із 8,5 тис. до 6,8 тис. одиниць. Зниження — 20%, або 1675 вагонів.
Водночас зменшилася добова кількість вагонів на передачу через кордон. За тиждень цей показник впав на 165 вагонів, до 1683 одиниць. Проте передача вагонів із зерновими вантажами зросла на 98 вагонів, до 567 одиниць/добу.
Найбільше зерновозів прямують до переходу Вадул-Сірет—Дорнешти (понад 1,7 тис.). Наразі черга тут становить 34 доби. Ускладнює ситуацію і те, що на цей стик прямують ще понад 300 вагонів, навантажених у квітні.
У «лідерах» із накопичення вагонів з агропродукцією ще два польські переходи — Ягодин—Дорогуськ із показником 1,6 тис. одиниць (черга — 31 доба) та Ізов—Грубешув із 1,4 одиниць (через високий показник здачі черга тут лише дев’ять діб).
Як зауважив Валерій Ткачов, в УЗ прогнозують, що упродовж тижня–двох накопичення знизиться до прийнятного рівня. А також після 10 вересня стане зрозуміло, чи можливе додаткове погодження планів вантажовідправників.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org