Аграрний тиждень. Україна
» » Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли
» » Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли

    Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли






    Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з українських портів виглядають переважно стабільними в сегментах костерів та хендісайзів. Судновласники намагаються наполягати на підвищенні тарифів напередодні нового зернового сезону, однак доступних суден на ринку ще багато, і фрахтувальники продовжують диктувати свої умови. Зауважимо, що обсяг відкритого тоннажу для спотових дат збільшився на тлі дуже обмеженої торгової активності минулого тижня, оскільки багато гравців ринку відвідували галузеві заходи в Греції та Туреччині.

    Про це повідомила компанія ASAP.

    Сектор панамаксів також на боці фрахтувальників, і лише ринок барж продемонстрував ознаки пожвавлення цього тижня зі збільшенням кількості твердих замовлень. Власники барж відреагували на це досить оптимістично і вже спромоглися підвищити фрахтові ставки на 1 EUR/т, однак стійкого зростання ринку ще не видно.

    Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки панамаксів на перевезення пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю становлять 48-50 USD/т; до портів південного В’єтнаму – 46-48 USD/т. Фрахт панамаксу з зерном до Бангладеш становить 48-50 USD/т.

    Фрахтові ставки в секторі хендісайзів залишаються переважно стабільними. Фрахтувальникам вдалося знизити ставки ще на 1 USD/т лише до східного Середземномор’я. Таким чином, фрахт суден хендісайз з кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я знизився до 18-20 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії залишаються на рівні 23-24 USD/т та 21-23 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу залишається на рівні 23-24 USD/т.

    Фрахт костерів з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східної Греції залишається на рівні 15-16 USD/т та 19-20 USD/т відповідно. До східного Середземномор’я ставки становлять 20-22 USD/т. Фрахт костера з такою ж партією вантажу до Ізраїлю тримається на рівні 25-26 USD/т. У напрямку портів східного узбережжя Італії та Іспанії фрахтові ставки залишаються на рівні 26-27 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.

    У сегменті барж фрахт судна з кукурудзою з Рені до Констанци зріс на 1 EUR/т до 10 EUR/т; ставки на транспортування соняшнику до Русе чи Сілістри також зросли на 1 EUR/тдо 16 EUR/т.






    Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються переважно стабільними
  • Наприкінці весни фрахтові ставки на транспортування зернових з України стабілізувалися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Ставки фрахту костерів та панамаксів залишаються стабільними, хендісайзів –продовжується зниження
  • Cтавки фрахту знижуються як у дунайських, так і у глибоководних портах України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли






Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з українських портів виглядають переважно стабільними в сегментах костерів та хендісайзів. Судновласники намагаються наполягати на підвищенні тарифів напередодні нового зернового сезону, однак доступних суден на ринку ще багато, і фрахтувальники продовжують диктувати свої умови. Зауважимо, що обсяг відкритого тоннажу для спотових дат збільшився на тлі дуже обмеженої торгової активності минулого тижня, оскільки багато гравців ринку відвідували галузеві заходи в Греції та Туреччині.

Про це повідомила компанія ASAP.

Сектор панамаксів також на боці фрахтувальників, і лише ринок барж продемонстрував ознаки пожвавлення цього тижня зі збільшенням кількості твердих замовлень. Власники барж відреагували на це досить оптимістично і вже спромоглися підвищити фрахтові ставки на 1 EUR/т, однак стійкого зростання ринку ще не видно.

Так, за інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, ставки панамаксів на перевезення пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю становлять 48-50 USD/т; до портів південного В’єтнаму – 46-48 USD/т. Фрахт панамаксу з зерном до Бангладеш становить 48-50 USD/т.

Фрахтові ставки в секторі хендісайзів залишаються переважно стабільними. Фрахтувальникам вдалося знизити ставки ще на 1 USD/т лише до східного Середземномор’я. Таким чином, фрахт суден хендісайз з кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я знизився до 18-20 USD/т. Ставки фрахту для транспортування тієї ж партії вантажу до Іспанії та східного узбережжя Італії залишаються на рівні 23-24 USD/т та 21-23 USD/т відповідно. Фрахт до Тунісу залишається на рівні 23-24 USD/т.

Фрахт костерів з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східної Греції залишається на рівні 15-16 USD/т та 19-20 USD/т відповідно. До східного Середземномор’я ставки становлять 20-22 USD/т. Фрахт костера з такою ж партією вантажу до Ізраїлю тримається на рівні 25-26 USD/т. У напрямку портів східного узбережжя Італії та Іспанії фрахтові ставки залишаються на рівні 26-27 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.

У сегменті барж фрахт судна з кукурудзою з Рені до Констанци зріс на 1 EUR/т до 10 EUR/т; ставки на транспортування соняшнику до Русе чи Сілістри також зросли на 1 EUR/тдо 16 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються переважно стабільними
  • Наприкінці весни фрахтові ставки на транспортування зернових з України стабілізувалися
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися
  • Ставки фрахту костерів та панамаксів залишаються стабільними, хендісайзів –продовжується зниження
  • Cтавки фрахту знижуються як у дунайських, так і у глибоководних портах України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.