Аграрний тиждень. Україна
» » Фрахтові ставки мали різносторонню динаміку на цьому тижні: панамакси подешевшали, костери залишились на низькому рівні
» » Фрахтові ставки мали різносторонню динаміку на цьому тижні: панамакси подешевшали, костери залишились на низькому рівні

    Фрахтові ставки мали різносторонню динаміку на цьому тижні: панамакси подешевшали, костери залишились на низькому рівні






    Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з України демонструють різносторонню динаміку. За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, у сегменті панамаксів спостерігаються ведмежі настрої (ставки впали на 2 USD/т порівняно з минулим тижнем), тоді як судновласники у сегменті хендісайзів зуміли зміцнити свої позиції (відповідні ставки зросли на 1 USD/т на всіх маршрутах). Водночас сегменти костерів і барж залишаються переважно стабільними, демонструючи незначні зміни фрахтових ставок.

    Таким чином, фрахт судна панамкс з кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів до південного Китаю знизився на 2 USD/т до 50-52 USD/т. Така ж негативна динаміка спостерігається і в напрямку Бангладеш – відповідні ставки впали на 2 USD/т до 50-52 USD /т. Фрахт панамаксу із пшеницею або кукурудзою до південного В’єтнаму знизився на ті ж 2 USD/т до 48-50 USD/т.

    Водночас фрахт для хендісайзів із кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я підвищився на 1 USD/т до 22-23 USD/т. Така ж тенденція до зростання спостерігається у напрямках Іспанії та східного узбережжя Італії, а відповідні ставки зросли до 25-26 USD/т в обох випадках. Фрахт судна хендісайз до Тунісу зріс на той же 1 USD/т до 25-26 USD/т.

    Фрахтові ставки для костерів з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари зросли на 1 USD/т до 18-19 USD/т, тоді як до портів східного узбережжя Греції ставки залишаються на рівні 21-22 USD/т. Фрахт також трохи укріпився у напрямку східного Середземномор’я – на 1 USD/т до 22-23 USD/т. Тим часом, ставки до ізраїльських портів залишаються на рівні 28-29 USD/т, до східного узбережжя Італії та Іспанії – на рівні 26-27 USD/т і 28-29 USD/т відповідно.

    Фрахтові ставки для барж залишаються стабільними. Фрахт для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 12 EUR/т. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишаються на рівні 19 EUR/т.






    Схожі новини
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фрахтові ставки мали різносторонню динаміку на цьому тижні: панамакси подешевшали, костери залишились на низькому рівні






Цього тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з України демонструють різносторонню динаміку. За інформацією фрахтового відділу Atria Brokers, у сегменті панамаксів спостерігаються ведмежі настрої (ставки впали на 2 USD/т порівняно з минулим тижнем), тоді як судновласники у сегменті хендісайзів зуміли зміцнити свої позиції (відповідні ставки зросли на 1 USD/т на всіх маршрутах). Водночас сегменти костерів і барж залишаються переважно стабільними, демонструючи незначні зміни фрахтових ставок.

Таким чином, фрахт судна панамкс з кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів до південного Китаю знизився на 2 USD/т до 50-52 USD/т. Така ж негативна динаміка спостерігається і в напрямку Бангладеш – відповідні ставки впали на 2 USD/т до 50-52 USD /т. Фрахт панамаксу із пшеницею або кукурудзою до південного В’єтнаму знизився на ті ж 2 USD/т до 48-50 USD/т.

Водночас фрахт для хендісайзів із кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я підвищився на 1 USD/т до 22-23 USD/т. Така ж тенденція до зростання спостерігається у напрямках Іспанії та східного узбережжя Італії, а відповідні ставки зросли до 25-26 USD/т в обох випадках. Фрахт судна хендісайз до Тунісу зріс на той же 1 USD/т до 25-26 USD/т.

Фрахтові ставки для костерів з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари зросли на 1 USD/т до 18-19 USD/т, тоді як до портів східного узбережжя Греції ставки залишаються на рівні 21-22 USD/т. Фрахт також трохи укріпився у напрямку східного Середземномор’я – на 1 USD/т до 22-23 USD/т. Тим часом, ставки до ізраїльських портів залишаються на рівні 28-29 USD/т, до східного узбережжя Італії та Іспанії – на рівні 26-27 USD/т і 28-29 USD/т відповідно.

Фрахтові ставки для барж залишаються стабільними. Фрахт для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 12 EUR/т. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишаються на рівні 19 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.