Аграрний тиждень. Україна
» » Минулого тижня фрахтові ставки на транспортування зерна з України практично не змінилися
» » Минулого тижня фрахтові ставки на транспортування зерна з України практично не змінилися

    Минулого тижня фрахтові ставки на транспортування зерна з України практично не змінилися






    Незважаючи на те, що Причорноморський ринок вступає в новий зерновий сезон, ставки на перевезення зерна з України у всіх сегментах ринку суттєво не змінилися. Власники панамаксів тримають ставки на стабільному рівні, тоді як фрахт хендісайзів дещо знизився через дефіцит попиту і широкий вибір відповідного тоннажу в Чорному та Середземному морях. Ставки фрахту в сегменті костерів є позиційними. Власникам вдалося дещо підвищити ставки, в основному в напрямку ізраїльських і європейських портів, тоді як до турецьких портів фрахт залишається на минулому рівні. Варто зазначити, що з середини липня вантажопотік до європейських портів пожвавився, але для сталого зростання ставок на ринку потрібно ще більше вантажів. Тим часом ставки на баржі знизилися через відсутність попиту в портах Дунаю.

    Про це повідомила компанія ASAP.

    Так, фрахт панамаксів з кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів України до південного Китаю залишається на рівні 52-54 USD/т. Ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму тримається на рівні 49-51 USD/т.

    Фрахт суден хендісайз з кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я знизився на 1 USD/т до 21-22 USD/т. Така ж негативна корекція спостерігається у напрямках Іспанії та східного узбережжя Італії, куди ставки знизилися до 23-25 ​​ USD/т і 22-24 USD/т відповідно. Фрахт судна хендісайз до Тунісу становить 24-26 USD/т.

    Що стосується костерів, то фрахт суден дедвейтом 5-6 тис. тонн з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східного узбережжя Греції залишається незмінним на рівні 18-19 USD/т і 20-22 USD/т відповідно. Водночас до східного Середземномор’я відповідні ставки підвищилися на 1 USD/т до 22-24 USD/т. Фрахт костеру до ізраїльських портів зріс на той же 1 USD/т до 29-30 USD/т. Ставки також зросли на 1 USD/т в напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії – до 27-28 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.

    Що стосується барж, то фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи знизився на 1 EUR/т до 11 EUR/MT. Така ж негативна динаміка спостерігається і щодо поставок насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри, а відповідні ставки впали до 17-18 EUR/т.






    Схожі новини
  • Фрахтові ставки для костерів залишаються низькими попри пожвавлення зернових перевезень з України
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Минулого тижня фрахтові ставки на транспортування зерна з України практично не змінилися






Незважаючи на те, що Причорноморський ринок вступає в новий зерновий сезон, ставки на перевезення зерна з України у всіх сегментах ринку суттєво не змінилися. Власники панамаксів тримають ставки на стабільному рівні, тоді як фрахт хендісайзів дещо знизився через дефіцит попиту і широкий вибір відповідного тоннажу в Чорному та Середземному морях. Ставки фрахту в сегменті костерів є позиційними. Власникам вдалося дещо підвищити ставки, в основному в напрямку ізраїльських і європейських портів, тоді як до турецьких портів фрахт залишається на минулому рівні. Варто зазначити, що з середини липня вантажопотік до європейських портів пожвавився, але для сталого зростання ставок на ринку потрібно ще більше вантажів. Тим часом ставки на баржі знизилися через відсутність попиту в портах Дунаю.

Про це повідомила компанія ASAP.

Так, фрахт панамаксів з кукурудзою або пшеницею з глибоководних портів України до південного Китаю залишається на рівні 52-54 USD/т. Ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму тримається на рівні 49-51 USD/т.

Фрахт суден хендісайз з кукурудзою з глибоководних портів до східного Середземномор’я знизився на 1 USD/т до 21-22 USD/т. Така ж негативна корекція спостерігається у напрямках Іспанії та східного узбережжя Італії, куди ставки знизилися до 23-25 ​​ USD/т і 22-24 USD/т відповідно. Фрахт судна хендісайз до Тунісу становить 24-26 USD/т.

Що стосується костерів, то фрахт суден дедвейтом 5-6 тис. тонн з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східного узбережжя Греції залишається незмінним на рівні 18-19 USD/т і 20-22 USD/т відповідно. Водночас до східного Середземномор’я відповідні ставки підвищилися на 1 USD/т до 22-24 USD/т. Фрахт костеру до ізраїльських портів зріс на той же 1 USD/т до 29-30 USD/т. Ставки також зросли на 1 USD/т в напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії – до 27-28 USD/т і 29-30 USD/т відповідно.

Що стосується барж, то фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи знизився на 1 EUR/т до 11 EUR/MT. Така ж негативна динаміка спостерігається і щодо поставок насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри, а відповідні ставки впали до 17-18 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахтові ставки для костерів залишаються низькими попри пожвавлення зернових перевезень з України
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України костерами та хендісайзами продовжують знижуватися

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.