Аграрний тиждень. Україна
» » Фрахтові ставки на перевезення зерна з України: фрахтувальники продовжують диктувати свої умови
» » Фрахтові ставки на перевезення зерна з України: фрахтувальники продовжують диктувати свої умови

    Фрахтові ставки на перевезення зерна з України: фрахтувальники продовжують диктувати свої умови






    Незважаючи на те, що середина серпня вже на порозі, на Причорноморському ринку все ще не спостерігається значного зростання замовлень на перевезення зернових з України для підтримки позицій судновласників. Дисбаланс вантаж/тоннаж зберігається у всіх сегментах ринку, що дозволяє фрахтувальникам диктувати свої умови. Сегменти панамаксів і костерів залишаються стабільними, тоді як ситуація для власників хендісайзів та барж погіршилася цього тижня, не залишаючи їм іншого вибору, крім як піти на подальші поступки фрахтувальникам.

    Про це повідомила компанія ASAP.

    Так, фрахт суден панамакс з кукурудзою або пшеницею на борту з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишається на рівні 50-52 USD/т. Ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму тримається на рівні 46-47 USD/т.

    Фрахт суден хендісайз із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я знизився на 2 USD/т до 18-20 USD/т. Така ж негативна корекція спостерігається щодо напрямків східного узбережжя Італії, куди відповідні ставки знизилися до 20-22 USD/т. Фрахтові ставки до Іспанії знизилися на 1 USD/т до 22-24 USD/т. До Тунісу фрахтувальники можуть зафіксувати судно хендісайз на рівні 23-25 ​​USD/т (-1 USD/т від рівня минулого тижня).

    Фрахт костеру з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східної Греції тримається в межах 17-19 USD/т та 20-21 USD/т відповідно. Немає зрушень у рівнях ставок у напрямках східного Середземномор’я – вони тримаються в межах 22-24 USD/т. Фрахт до ізраїльських портів тримається на рівні 29-30 USD/т. Ставки також залишаються без змін у напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії – на рівні 26-28 USD/т і 28-30 USD/т відповідно.

    Тим часом власники барж змушені йти на додаткові поступки фрахтувальникам через дуже обмежену кількість замовлень на перевезення з українських портів Дунаю. Фрахт баржі для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи знизився на 1 EUR/т до – 10 EUR/тонна. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри знизилися на 2 EUR/т – до 16 EUR/т.






    Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України все ще стабільні, окрім панамаксів
  • Фрахтові ставки для костерів залишаються низькими попри пожвавлення зернових перевезень з України
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фрахтові ставки на перевезення зерна з України: фрахтувальники продовжують диктувати свої умови






Незважаючи на те, що середина серпня вже на порозі, на Причорноморському ринку все ще не спостерігається значного зростання замовлень на перевезення зернових з України для підтримки позицій судновласників. Дисбаланс вантаж/тоннаж зберігається у всіх сегментах ринку, що дозволяє фрахтувальникам диктувати свої умови. Сегменти панамаксів і костерів залишаються стабільними, тоді як ситуація для власників хендісайзів та барж погіршилася цього тижня, не залишаючи їм іншого вибору, крім як піти на подальші поступки фрахтувальникам.

Про це повідомила компанія ASAP.

Так, фрахт суден панамакс з кукурудзою або пшеницею на борту з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишається на рівні 50-52 USD/т. Ті ж самі ставки спостерігаються в напрямку Бангладеш. Фрахт до південного В’єтнаму тримається на рівні 46-47 USD/т.

Фрахт суден хендісайз із кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я знизився на 2 USD/т до 18-20 USD/т. Така ж негативна корекція спостерігається щодо напрямків східного узбережжя Італії, куди відповідні ставки знизилися до 20-22 USD/т. Фрахтові ставки до Іспанії знизилися на 1 USD/т до 22-24 USD/т. До Тунісу фрахтувальники можуть зафіксувати судно хендісайз на рівні 23-25 ​​USD/т (-1 USD/т від рівня минулого тижня).

Фрахт костеру з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармари та східної Греції тримається в межах 17-19 USD/т та 20-21 USD/т відповідно. Немає зрушень у рівнях ставок у напрямках східного Середземномор’я – вони тримаються в межах 22-24 USD/т. Фрахт до ізраїльських портів тримається на рівні 29-30 USD/т. Ставки також залишаються без змін у напрямках східного узбережжя Італії та Іспанії – на рівні 26-28 USD/т і 28-30 USD/т відповідно.

Тим часом власники барж змушені йти на додаткові поступки фрахтувальникам через дуже обмежену кількість замовлень на перевезення з українських портів Дунаю. Фрахт баржі для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи знизився на 1 EUR/т до – 10 EUR/тонна. Ставки фрахту для партії насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри знизилися на 2 EUR/т – до 16 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України все ще стабільні, окрім панамаксів
  • Фрахтові ставки для костерів залишаються низькими попри пожвавлення зернових перевезень з України
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки фрахту для хендісайзів при перевезенні зерна з України зросли
  • Фрахтові ставки на костери та хендісайзи стабільні, а на баржі дещо зросли

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.