Вслід за позитивним імпульсом минулого тижня, власники костерів знову змогли трохи підняти ставки. Окрім зростання тарифів на прохід через Сулінський канал, незначне пожвавлення відвантажень зернових з України також зараз грає на руку судновласникам.
Власники з оптимізмом відреагували на це пожвавлення й одразу почали озвучувати вищі фрахтові ідеї, тоді як не всі фрахтувальники готові йти на такі поступки. В результаті активність щодо фіксацій угод дещо сповільнилася через розширення цінового розриву між ставками фрахтувальників і власників. Водночас, ті угоди, що обговорюються, врешті-решт фіксуються на 1-2 USD/т вище раніше досягнутих показників. Тим часом, позитивний імпульс у сегменті хендісайзів, який спостерігався останні два тижні, наразі вичерпався, і ставки цього тижня стабілізувалися.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 USD/т (+1 USD/т за тиждень).
У сегменті хендісайзів ставки для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 16-17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії збільшилась на 2 USD/т і становить 30-32 USD/т.
Що стосується барж, фрахт для спотових відправок 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється в 8-9 EUR/т, що відповідає попереднім рівням.
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше