Наприкінці весни на фрахтовому ринку Чорного моря не спостерігалося суттєвих змін: обсяги нових вантажів залишаються критично низькими, а фіксації обмежені через значний розрив між ідеями фрахтувальників і судновласників. Втім, попри подальше погіршення доступності вантажів у регіоні, судновласники продовжують утримувати ринок стабільним в усіх DWT-сегментах, оскільки чинні ставки фрахту вже перебувають на межі прибутковості (а здебільшого навіть нижче неї) для власників флоту.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю залишається на рівні 32–33 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії зберігається на рівні 16-17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії також без змін – на рівні 29-30 USD/т.
Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.
Подальший розвиток АПК потребує створення інноваційних технологій виробництва, післязбиральної обробки та зберігання
Докладніше