На початку літа фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників через обмежену кількість заявок на вантажі. Водночас пропозиція костерного тоннажу на першу половину червня (особливо у діапазоні 5 000–6 000 DWT) зменшилася, що змушує фрахтувальників у деяких випадках платити трохи більше, коли на ринку з’являється підходяще судно. Тим часом, ставки в сегменті Handysize переважно залишаються стабільними, тоді як фрахт у Panamax-сегменті дещо зріс.
Про це повідомила компанія ASAP Agri
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю зріс на 1 USD/т за тиждень — до 33-34 USD/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишаєтся на рівні 16–17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для партії кукурудзи обсягом 6 000 тонн з дунайських портів України до східного узбережжя Італії також залишається стабільними — 29–30 USD/т.
Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше