Станом на середину вересня ринок великотоннажного флоту в Чорному морі продовжує отримувати підтримку завдяки новим замовленням на відправлення зерна. Цього тижня ставки для панамаксів зросли на 1–2 USD/т, тоді як ставки для хендісайзів переважно залишаються на рівні минулого тижня.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Власники хендісайзів продовжують озвучувати досить високі фрахтові ідеї на вантажі з датами завантаження наприкінці вересня – на початку жовтня; однак спред між попитом та пропозиціями суттєво розширився, і активність фіксацій сповільнилася, оскільки фрахтувальники не можуть прийняти значно підвищені вимоги власників. Щодо костерного сегменту, на ринку з’явилося трохи більше нових вантажів, що разом із оптимістичним настроєм власників дозволило їм досягти дещо вищих ставок і трохи підняти ринок.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюється на рівні 47–48 USD/т (+2 USD/т тиждень до тижня).
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 000 тонн кукурудзи з українських глибоководних портів до Східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 23-24 USD/т (без змін за тиждень).
У сегменті коастерів ставки для перевезення 6 000 тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії зросли на 1 USD/т – до 33-34 USD/т.
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше