Статистика стверджує, що саме м’ясопродукція посідає друге після риби місце за кількістю харчових отруєнь. Часто причиною того, що споживачі баликів і ковбас опиняються на лікарняному ліжку, стає не лише халатність виробників, а й недбайливість продавців, які не дотримуються «холодного» ланцюжка реалізації. Отже, навіть у магазинах є небезпека купити зіпсовану продукцію, особливо влітку. Від чого, звичайно, потерпає не тільки репутація торговельної мережі, а й самих виробників.
Протидіяти цьому вирішили на Глобинському м’ясокомбінаті. Там, разом з однією з великих торговельних мереж, розробили проект, який дасть можливість не переривати «холодний» ланцюжок. Як пояснив директор підприємства Олександр Бондаренко, швидкопсувна продукція надходитиме на прилавки зі спеціальним індикатором:
Приміром, ми кріпимо індикатор на кожну упаковку з м’ясом. По ньому можна визначити, що продукт не зазнав ніде теплового впливу. Якщо продукт десь нагрівся — індикатор змінює колір. Так покупець може впевнитися, що товар не зіпсовано. Індикатор також на 14-й день покаже, що збіг термін реалізації продукції. До речі, прикріплено його так, що в торговельній мережі зняти, не пошкодивши упаковку, не зможуть. Виникають запитання — дивіться на індикатор. Якщо термін реалізації не закінчився, товар ніде не був нагрітий і він неякісний — наступає наша відповідальність. А якщо ні, то можна говорити про те, що винна торговельна мережа. Від цього нововведення очікуємо гарних результатів і підвищення рівня продажів, — пояснив директор журналістам, котрі відвідали підприємство в рамках «Незалежного аудита м’яса й м’ясопродуктів».