Аграрний тиждень. Україна
» » Україна вже на 50% вибрала квоту на експорт масла в ЄС
» » Україна вже на 50% вибрала квоту на експорт масла в ЄС

    Україна вже на 50% вибрала квоту на експорт масла в ЄС


    Економічна частина Угоди про ЗВТ з ЄС діє з квітня 2014 року, проте лише наприкінці 2016 року Україна вперше експортувала молочну продукцію в межах Угоди.

    Про це повідомляє Український клуб аграрного бізнесу (УКАБ).

    Так, було поставлено 450 т сухого молока, що становило 30% від безмитної експортної квоти та 690 т вершкового масла, що склало 46% квоти відповідно.

    Станом на середину березня 2017 року вже використано 14% квоти на безмитний експорт сухого молока і 50% квоти на експорт масла. Також в межах квот було поставлено 23 т кисломолочної продукції, що становить близько 0,3% квоти.

    Крім того, українські молочні компанії протягом останніх трьох років намагалися отримати сертифікати європейського зразка для здійснення поставок в Європу.

    Наразі 16 українських компаній пройшли сертифікацію і мають право на експорт до ЄС. До списку компаній входять: ТОВ «Люстдорф», ТОВ «Ласунка», ТОВ «Молочний дім», ПАТ «Житомирський маслозавод», філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей», ПрАТ «Лакталіс-Миколаїв», ТОВ «Гадячсир», ПАТ «Дубномолоко», Недригайлівський сирцех філії «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось», філія «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось», ТОВ «Капсуляр», ТОВ «Данон Дніпро», ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», ТОВ «Клуб сиру», Вінницький молочний завод Roshen, філія «Менський сир» ПП КФ «Прометей».





    Схожі новини
  • Україна використала вже 79% квоти на безмитний експорт ячменю до ЄС
  • Україна активно використовує квоту на безмитний експорт ячменю до ЄС
  • Українські підприємства допущені на ринок Молдови (перелік)
  • Китай дозволив 18 українським підприємствам постачати молочну продукцію
  • Казахстан пустив на свій ринок м'ясо-молочні продукти 8 українських підприємств

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна вже на 50% вибрала квоту на експорт масла в ЄС


Економічна частина Угоди про ЗВТ з ЄС діє з квітня 2014 року, проте лише наприкінці 2016 року Україна вперше експортувала молочну продукцію в межах Угоди.

Про це повідомляє Український клуб аграрного бізнесу (УКАБ).

Так, було поставлено 450 т сухого молока, що становило 30% від безмитної експортної квоти та 690 т вершкового масла, що склало 46% квоти відповідно.

Станом на середину березня 2017 року вже використано 14% квоти на безмитний експорт сухого молока і 50% квоти на експорт масла. Також в межах квот було поставлено 23 т кисломолочної продукції, що становить близько 0,3% квоти.

Крім того, українські молочні компанії протягом останніх трьох років намагалися отримати сертифікати європейського зразка для здійснення поставок в Європу.

Наразі 16 українських компаній пройшли сертифікацію і мають право на експорт до ЄС. До списку компаній входять: ТОВ «Люстдорф», ТОВ «Ласунка», ТОВ «Молочний дім», ПАТ «Житомирський маслозавод», філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей», ПрАТ «Лакталіс-Миколаїв», ТОВ «Гадячсир», ПАТ «Дубномолоко», Недригайлівський сирцех філії «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось», філія «Роменський молочний комбінат» ПП «Рось», ТОВ «Капсуляр», ТОВ «Данон Дніпро», ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», ТОВ «Клуб сиру», Вінницький молочний завод Roshen, філія «Менський сир» ПП КФ «Прометей».





Схожі новини
  • Україна використала вже 79% квоти на безмитний експорт ячменю до ЄС
  • Україна активно використовує квоту на безмитний експорт ячменю до ЄС
  • Українські підприємства допущені на ринок Молдови (перелік)
  • Китай дозволив 18 українським підприємствам постачати молочну продукцію
  • Казахстан пустив на свій ринок м'ясо-молочні продукти 8 українських підприємств

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.